4

76 7 0
                                    

S-au căsătorit pe 2 Aprilie în acest an doar în faţa ofiţerului de la starea civilă, în prezenţa lui Tudor, a celor două fete şi a fratelui Carlei cu soţia acestuia, respectiv Vlad şi Timea. Şi-au dorit altceva pentru ziua lor specială, doar că pentru ei viaţa nu a decurs aşa cum au vrut, astfel că mica cununie s-a vrut a fi o rază de soare pentru familia Day. Şi a fost.
Acum, după jumătate de an, Carla se întreabă dacă nu era mai bine să fi amânat nunta, doar că nu mai poate da timpul înapoi.

— Vreau să vă spun ceva, murmură destul de timid Lavinia, după care face un semn către surioara ei.

Carla înţelege ce vrea să transmită, astfel că o duce pe Caro în cameră, unde o lasă să se pregătească pentru culcare. Totuşi, gândul îi e doar la discuţia ce urmează să aibă loc. Va recunoaşte nepoata sa ce a făcut? Femeia se cutremură la gândul ăsta. Oricât de mult şi-ar dori să-şi ia povara de pe umeri, e conştientă ce consecinţe poate avea o astfel de dezvăluire.

— În primul rând, vreau să vă mulţumesc pentru tot ajutorul oferit şi pentru faptul că ne găzduiţi.

Adolescenta cu părul blond şi ochi verzi nu e proastă, e doar distrusă de durere, dar e puternică pentru că acum crede că e singura responsabilă pentru viaţa surorii sale.
Eric nu pricepe unde doreşte nepoata lui să ajungă, iar Carla nici atât.

— M-am gândit foarte bine şi am decis că mă voi muta cu Caro acasă, continuă fata.

Femeia se aştepta la orice altceva, mai puţin la asta. Deschide gura, dar o închide la loc. Soţul ei dă glas la ceea ce gândeau amândoi.

— Exclus!

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum