16

57 5 0
                                    

— Ascultă-mă, îi spune ferm femeia. O să staţi aici până vă chem eu, da?

Îi pasează cheia de la uşă şi se roagă să îi asculte măcar de această dată indicaţiile, sperând că Vlad o să ajungă cât mai curând.

— Ce se întâmplă?
— N-am timp acum. Fă ce-ţi cer!

Din fericire, Caro nu le acordă atenţie, iar cea mare pare că prinde ideea - de a o distra în continuare.

Carla iese şi coboară scările doar că-l vede. E mai furios decât a fost oricând şi înaintează înspre ea.

— Unde e? tună bărbatul.
— Hai să vorbim, te rog.

Soţul său nu o mai aude. Tot ce contează acum este să o găsească pe adolescenta care a încercat să-i distrugă căsnicia, dar şi familia.

— E sus, nu?

Nu mai aşteaptă un răspuns şi porneşte înspre etaj în ciuda protestelor Carlei, după care ia camerele la rând, până o găseşte pe cea încuiată, în care bate nervos.

— Eric, insistă bruneta, potoleşte-te, rog. O sperii pe Caro.

Ajunge în spatele lui şi dă să-l oprească, dar bărbatul o îndepărtează imediat şi continuă să urle.

— Pentru numele lui Dumnezeu! Spune-mi ce ai păţit!

Nu îi e frică de brunet. O iubeşte şi e convinsă că nu i-ar provoca vreun rău, doar că în momentul ăsta se teme pentru Lavi şi pentru siguranţa acesteia.

— Ştii foarte bine!

Bărbatul se întoarce înspre ea acum, iar Carla dă înapoi până ajunge în dreptul balustradei de care se lipeşte la propriu.

— Eric...

Îi cuprinde obrajii în palme, doar că i le îndepărtează violent şi o prinde de umeri. Brusc, Carla are impresia că sufletul său pereche ar fi în stare să o rănească.

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum