24 Februarie o prinde pe Lavinia într-un club unde se fumează de toate, se beau diverse combinaţii dubioase şi-n care nu te poţi auzi de muzică. Fata vrea să se relaxaze şi să uite, fie că şi pentru o seară, de toată durerea din jur, dar şi din interior, astfel că, după câteva pahare, se bagă în mulţimea adunată şi dansează. E acostată de un roşcat frumos în compania căruia îşi petrece aceste ore, dar şi următoarele.
Nu-şi aduce aminte cum a ajuns acasă azi-noapte şi nici durerea de cap nu o ajută. Totuşi, se bucură că cele două surori cu care-şi împarte casa nu sunt prezente. N-ar vrea să o vadă în această stare.
Soneria întrerupe liniştea într-un moment inoportun. E tipul de aseară. I se părea că e mai tânăr cu câteva ore în urmă. Totuşi, de ce are o cutie de pizza şi o sticlă de vin?
— Bună dimineaţa, rază de soare! o întâmpină bărbatul.
— Ămn...Pentru că e aici, fata presupune că adus-o acasă, dar, să fie sinceră, nu se aştepta să-l mai vadă prea curând.
— Bună dimineaţa!
Îşi aruncă câteva priviri, după care bărbatul ce aduce a avea undeva la 30 de ani o pupă pe obraz şi-i zâmbeşte.
— Ţi-am lăsat numărul lipit pe cutia de pizza în caz că ţi se face dor de mine.
După ce îi face cu ochiul se scuză şi pleacă, motivând că întârzie la muncă. Fata rămâne în uşă pierdută. Este prima dată când un tip cu care şi-a petrecut noaptea apare la uşa ei şi nu ştie cum să acţioneze. Nu că ar fi avut prea multe aventuri.
După o scurtă analiză, un zâmbet i se întinde pe faţă. Să fie începutul a ceva bun în sfârşit?
Ce ziceți? E începutul a ceva bun pentru Lavinia? 🤔
Mi-au venit niște idei în ceea ce privește postatul, dar mai vedem. Nu ar fi prima dată când postez restul de capitole într-o zi, două. 🤣🤣🤣
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?