Telefonul Laviniei vibrează încontinuu de cinci minute, dar fata îşi vede de treabă. Trebuie să-şi ajute colegii să facă curăţenie, apoi va pleca acasă. O aşteaptă un teanc de teme.
Când într-un final decide să vadă cine o caută, constată că nu cunoaşte numărul doar că, în secunda următoare, e iar apelată.
— Lavi...
Nu recunoaşte din prima vocea, doar că pe fundal aude un plâns isteric: al lui Caro. Înghite în sec.
— Sunt Timea, scumpo. Vino la noi acasă, te rog.
— Ce se întâmplă?Orice-ar fi, fata presimte că nu e bine şi că, cel mai probabil, lucrurile o vor lua razna şi mai mult.
— Carolina are nevoie de tine, murmură femeia cu jumătate de glas, după care îi închide.
Tânara le cere scuze în grabă colegilor şi sare în faţa primului taxi care îi apare în cale. Până să ajungă, o sună pe Carla de două ori, dar de fiecare dată intră căsuţa, lucru anormal. Femeia i-ar răspunde şi la 4 dimineaţa.
Ajunsă în faţa casei îi plăteşte şoferului şi fuge pe alee cu o strângere de inimă. Nu apucă să bată în uşă căci se și deschide, iar Timea apare având o expresie de o tristeţe cruntă. O îmbrăţişează pe tânără, care râmăne ca o stană de piatră. Nu au fost atât de apropiate până acum.
— Carla e...
Caro apare de nicăieri şi îi sare în braţe imediat. Lavinia nu înţelege.
— De ce a plecat tuşi la mami?
Trebuie să recunosc că aceste capitole (privitoare la Day cea mare) sunt favoritele mele din toată povestea. Le-am făcut mai profunde. O să vedeți de ce. 🖤
Carla a fost un personaj destul de plat aș zice, de care poate nu v-ați atașat mai deloc (ceea ce e normal). N-am construit-o mai detaliat pentru că nu ea e "piesa centrală". 🙈
Până data viitoare, aveți grijă de voi! 🤗
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?