***

57 3 4
                                    

Bună, suflete frumoase! 🤗
Dacă ați ajuns până aici, vreau să vă mulțumesc! Nu aveți idee cât de mult înseamnă.

Poate că vă întrebați de ce am fost atât de crudă cu personajele. Ei bine, după cum am mai zis, viața nu e întotdeauna roz, iar miracolele se întâmplă în filme.
Femeile din familia Day au plătit prețul unei iubiri neîmpărtăşite.
Carla, pentru că s-a căsătorit cu Eric, și astfel a devenit o Day. A fost în locul nepotrivit la momentul nepotrivit.
Lavinia pentru că, începând de la ea, dragostea lui Vladimir pentru Daniela avea să fie doar o posibilitate. Și pentru că, în durerea ei, s-a rupt atât de mult de ceea ce a fost învățată, încât aproape a dezbinat familia Day. Și să nu uităm de naivitate, care se plătește scump.
Caro, însă, a fost produsul iubirii lor, dar nu putea rămâne în viață. Încercați să vă închipuiți cu ce traume ar fi trăit după atâtea morți.
Cât despre Eric, nu mi-am putut imagina o altă soartă. După ce toată familia i-a murit, nu ar mai fi avut cum să fie bine vreodată. Ar fi fost un gri permanent pentru el.
Ca și lecție, ar fi să deschideți bine ochii întotdeauna și să analizați oamenii. Nu toți sunt ce par și nu toți vă vor binele.

În final, mi-ar plăcea să știu cum vi s-a părut povestea, dacă aveți sugestii pentru viitor sau, poate, întrebări în cazul în care a rămas vreun aspect nelămurit. 🖤
Aveți grijă de voi! 🤗

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum