20

53 6 0
                                    

Problema cu ţevile a fost mai gravă de cât credeau iniţial, dar a fost rezolvată în decursul săptămânii de o mână de oameni, având voie să se întoarcă în casă abia Sâmbătă dimineaţa, după ce au stat la Vlad. 

Desigur că, fiind weekend, Eric şi cu al său cumnat au decis să iasă cu fetele la mall, astfel că singura întorsă acasă a fost Carla, care s-a ocupat de curăţenie câteva ore. La final, profitând de linişte, a decis să doarmă puţin. A avut ceva de adunat după toţi oamenii ăia, dar e fericită că au apă în cele din urmă.

Femeia a luat cutia cu suc de portocale şi a băut direct din ea, în ciuda faptului că consistenţa acestuia nu era ca altădată. Totuşi, grăbindu-se să doarmă, şi-a încălcat sfântul obicei, acela de a nu bea direct din cutie. Era, în fond, adepta unei vieţi igienice şi sănătoase, astfel că şi soțul ei a fost mustrat de câteva ori pentru un sacrilegiu asemănător.

Ajuns acasă cu Caro puţin după ora 18, Eric se aştepta ca soția lui le fi pregătit cina, dar, cum nu a găsit-o la parter, a urcat, dorind să vadă unde e. Bănuia că doarme şi s-a convins când a deschis uşa doar puţin şi a observat-o în patul lor, acoperită cu o pătură. Nedorind să o deranjeze sau să o supere, a pregătit chiar el cina, ajutat de micuţa roşcată.

Vinovăţia îi apasă pe umeri, dar e recunoscător că are o soţie atât de bună şi de înţelegătoare. Va îndrepta, în timp, lucrurile între ei. Până atunci intenţionează să se revanşeze cum poate faţă de cele două.

Eric însă nu ştie că, pentru Carla, timpul s-a scurs în mod inevitabil.


Și... aici am terminat cu partea dedicată Carlei. Nu-mi vine să cred încă. 😍

Ce credeți? Carla mai trăiește sau e moartă? Dacă optați pentru a doua variantă, care credeți a fost cauza? 🤔
De săptămâna viitoare voi posta capitolele Laviniei, care, trebuie să recunosc, sunt mult mai... sentimentale? Da, cred că acesta e cuvântul potrivit. O să vedeți de ce.

Acestea fiind spuse, vă doresc o primăvară frumoasă și liniștită! 🤗

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum