8

68 6 2
                                    

Lucrurile s-au aşezat până la sfârşitul lui Septembrie: Lavinia a renunţat la ideea de a se muta, Eric nu a mai lucrat de acasă nici măcar o zi, iar Caro nu mai plângea în fiecare noapte. În plus, fiecare îşi reluase rutina: Lavinia a început ultimul an de liceu, iar pe Caro au înscris-o la o grădiniţă cu program prelungit, fiind luată de obicei de cei doi soţi, pe rând sau împreună.
Totuşi, în această ultimă zi a lunii, în vreme ce se întoarce acasă cu cea mică, Carla are parte de o surpriză. Nepoata cea mare iese pe uşă cu două bagaje gigantice.

— Ce faci? o chestionează scurt femeia.

Fata îşi bagă capul în pământ de îndată ce o zăreşte. Se simte mult prea ruşinată.

— Ămn, eu...

Deşi femeii nu-i vine să creadă, îşi păstrează calmul. Cel mai rău lucru, acum, ar fi să urle. Îi ia bagajele şi le lasă în spatele porţii, apoi o prinde de mâini şi o trage după ea la propriu.
A doua surpriză o are când îşi vede soţul tolănit pe canapeaua din sufragerie cu o cană de cafea lângă.

— Eric?! glasul îi sună mai mult ca un reproş. O privea plecând?

După ce o îndrumă pe cea mică să meargă în cameră şi să se schimbe, îşi îndreaptă toată atenţia înspre cei doi.

— Să-mi spună cineva ce se întâmplă, vă rog.

Lavinia încă nu are curajul să-şi înfrunte mătuşa, iar Eric nu are nimic de adăugat. Fata l-a convins, în stilul ei, să o lase să se mute.

— Se întoarce acasă, murmură bărbatul în cele din urmă.
— Cum adică?! aproape că ţipă Carla.
— Mi-am găsit şi job.
— Şi, o întrerupe Eric, i-am dat bani suficienţi să îi ajungă până primeşte primul salariu.

Femeia e, pur şi simplu, consternată. Când şi-a schimbat soţul ei atât de repede părerea?

— Dumnezeule, cât de egoistă eşti!

Vă doresc un an nou fericit și liniștit, suflete frumoase! ^_^

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum