— Cum crezi tu că va mai putea trăi sora ta după ce şi tu dispari? Mama ei nu mai e, Carla e moartă, iar Eric o să se distreze un pic la secţia pe poliţie.
— Carla? Tu...?Şi apoi leagă şi acest detaliu: el a ucis-o. Ochii fetei se măresc instant. Omul ăsta nu e doar psihopat, ştie şi ceva medicină.
— Dar cum?
— Sunt asistent, scumpete, iar problema cu ţevile voastre mi-au permis să umblu nestingherit prin casă. Îţi dai seama că ştiu ce substanţe să folosesc ca să nu apară la autopsie, nu?Dacă până acum adrenalina era cea care o conducea, acum frica i-a luat locul şi pune stăpânire pe trupul şi mintea ei. Se zbate într-o încercare de a se elibera, dar nu reuşeşte decât să se răstoarne cu tot cu scaun, provocându-şi şi durere.
Bărbatul se amuză pe seama prostiei Laviniei. E mai prostuţă decât anticipa. Şi mai naivă. Dar e în regulă. În mai puţin de o zi, fata îşi va întâlni mama în Rai.— Ajutor! ţipă iar şi iar.
— Nu o să te audă nici naiba, scumpete.Deschide uşa cuştii şi face paşi înspre ieşire, dar se opreşte o ultimă dată ca să-şi admire primul omagiu. Cât de mândră va fi iubita lui când o va vedea!
— Stai, urlă fata iar, în timp ce se zvârcoleşte. Mai am o întrebare.
Pitonul nu a ieşit încă, dar o analizează. În fond, e masa pe care o aştepta de atâta timp.
— Tu ai omorât-o pe mama?
— Nu! A fost un accident. Ne-am certat, iar ea a alunecat, nu am împins-o. Nu m-am gândit niciodată că va suferi o hemoragie, altfel aş fi rămas şi aş fi salvat-o.Reptila iese acum şi se îndreaptă înspre fată. Foamea e prea mare.
— Și tata?
Bărbatul doar ridică din umeri.
— Sincer, sper să te muşte şi să te omoare veninul. Dacă se decide să se înfăşoare în jurul tău, va fi cam dureros.
Și... am terminat cu capitolele pentru Lavinia. Nu-mi vine să cred. 😍
Credeți că va scăpa vie? 🤔
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?