Lavinia e acasă la familia Day, mai exact în camera lui Caro, cu care se joacă. E ultima zi liberă pe această săptămână şi era musai să vină. Carla e în bucătărie, le pregăteşte chec cu ciocolată. Telefonul îi sună, dar îl ignoră. Totuşi, acesta continuă de încă două ori, astfel că, cu o strângere de inimă, răspunde. Eric nu sună de atâtea ori dacă nu e ceva serios.
— Eşti acasă? turuie acesta pe un ton nervos.
— Da...
— Lavinia e acolo?
— Ce s-a întâmplat?Ceva nu e cum trebuie, dar Carla nu face conexiunile necesare.
— Răspunde la întrebare, mama naibii!
— Da.Şi îi închide în nas fără nici cea mai mică explicaţie. Ce a putut face adolescenta ca să-l scoată din minţi pe Eric? Fie are legătură cu Caro şi cu adopţia, fie a aflat de camere, dar dintre cele două, Carla nu preferă niciuna. O să urmeze un dezastru.
Prevăzătoare, îi scrie repede un mesaj lui Vlad, prin care-l roagă să vină acasă de urgenţă, apoi abandonează telefonul şi urcă scările în fugă. Fetele se opresc din activităţi.
— Ai făcut ceva în ceea ce priveşte adopţia?
— Ce adopţie?Exact de acest lucru îi era frică Carlei. De ce nu s-a gândit la o soluţie atunci, când soţul ei habar nu avea de nenorocitele alea de camere video?
Hei! 😍
M-am tot gândit și cred că am ajuns la varianta finală de postat: un capitol va fi postat Marți/Miercuri și unul în weekend. Acum mai rămâne doar să-mi fac timp și să nu uit. 🤣
Mulțumesc mult celor care ați ajuns până aici! Aveți grijă de voi până data viitoare. 🖤
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Cerita PendekCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?