Lavinia nu apucă însă să-şi expună părerea, căci fetele încep să ţipe şi ambele fug la etaj. Din fericire, nu e nimic serios. Decide să-şi ia sora şi să plece acasă fiind convinsă că i-a deranjat destul.
Ajunse, constată că cele două surori nu sunt prezente. I-au lăsat un bilet pe frigider prin care o anunţă că se întorc în weekend. Fericită, tânara mănâncă în linişte cu surioara sa, apoi o duce la culcare, dar nu în vechea cameră, ci în a ei. Rămâne un timp, apoi iese, altfel i-ar exploda capul.
Telefonul îi vibrează când ajunge în bucătărie. E un mesaj de la bărbatul pe care l-a cunoscut luna trecută. O întreabă ce face. După ce se gândeşte un pic, îi propune să iasă la o plimbare chiar acum. Nu o să reziste mult cu aceste gânduri. Nu i se pare nimic dubios când acesta îi mărturiseşte că e deja în faţa casei şi că o aşteaptă. Ba mai mult, vrea să o ducă într-un loc special.— Să nu dureze mult, te rog. Sora mea se poate trezi oricând.
— Sigur, scumpete.O sărută lung şi apoi îşi aşază mâna pe coapsa stângă, iar Lavinia se cutremură. În momentul ăsta, s-ar culca cu el chiar şi în maşină.
După aproximativ zece minute se opresc la marginea unei păduri. După ce îi spune că a pregătit ceva special pentru ei în cabana aflată la cinci minute de mers, fata e în al nouălea cer. Zâmbeşte şi-l urmează.O să aflăm curând de la ce vine numele poveștii. 🙈
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Historia CortaCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?