13

68 6 0
                                    

Dinamica familiei Day s-a schimbat în bine după ce Carla a văzut cu proprii ochi că bărbatul pe care-l iubeşte ca pe ochii din cap nu a înşelat-o. Şi acesta a observat că soţia lui e mai deschisă şi mai drăgăstoasă, dar pune acest lucru pe seama faptului că îi este greu să se acomodeze cu situaţia. Nu e tocmai uşor să te căsătoreşti, să te muţi şi apoi să te trezeşti cu doi copii pe cap, care nici nu sunt ai tăi. În plus, ştie şi el că nu e tocmai uşor să ai grijă de o fetiţă de cinci ani ce are multă energie.

Tânara adolescentă îi vizitează cât de des poate, în special pentru a petrece timp cu surioara ei, doar că este destul de greu. Dimineaţa are ore, iar apoi o aşteaptă jobul. Lucrează într-un local ca şi chelneriţă. Nu a renunţat la planul de a o lua pe Caro cu ea, doar că deocamdată pare prea îndepărtat.

— Ce vrei să-ţi aducă Moş Nicolae, scumpo?

Micuţa îi înşiră fericită unchiului o listă de jucării, după care bărbatul o gâdilă. Carla se bucură de peisajul din faţa ei. Se pare că amândoi iubesc fetiţa la fel de mult. I se pare ciudat cât de tare s-a ataşat de micuţa roşcată, dar pe de altă parte se bucură, căci aceasta înveseleşte atmosfera din casă de când e aici.

— Iubito?

Eric îşi lasă nepoata să se joace cu păpuşile şi i se alătură Carlei în bucătărie. E tensionat, deşi mai devreme era cât se poate de liniştit.

— Vreau să-ţi spun ceva.

Îşi sărută soţia şi apoi o invită să ocupe un loc la masă.

— O să o adopt pe Caro, murmură cu jumătate de gură. E mai sigur pentru ea din punct de vedere legal... şi-mi doresc acest lucru.

Şi Carlei îi înflorea ideea prin minte încă de când Lavinia ameninţase că o să plece, doar că avea senzaţia că trebuie să aştepte ceva. 


Hei! ^_^
Un mic update: am terminat de scris partea dedicată Carlei. Are 20 de capitole în total.
Bonus: am scris și șase capitole din partea dedicată unui alt personaj. Despre cine credeți că e vorba?
Până data viitoare, să aveți grijă de voi! 🖤

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum