12

68 6 2
                                    

Speranţele i-au fost năruite pe rând. Fata apare de mai multe ori făcându-i dans în poală soţului ei, uneori chiar dezbrăcată. De câteva ori, înspre finalul toamnei, Eric a pipăit-o la îndemnul ei. Totuşi, el nu a fost nici măcar o dată dezbrăcat în preajma ei şi nu apare, în nici măcar o înregistrare, astfel. Ultima parte însă o scârbeşte. Soţul e întins pe canapea, dormind, iar fata îi deschide pantalonii şi-i face un oral până e întreruptă de el. Scena s-a petrecut în ultima zi din August.

Scârbită de atitudinea fetei, dar fericită că Eric îi este fidel, Carla se întoarce acasă. Desigur că, primul lucru de care dă e prezenţa Laviniei. Habar nu are cum să se comporte acum, aşa că salută şi se îndreaptă înspre baie, simţind nevoia să vomite.

— Ce s-a întâmplat, iubito?

Dumnezeule! De i-ar fi mărturisit ce probleme avea cu adolescenta, ar fi putut găsi soluţii. În schimb, el a ales să tacă. Acum înţelege de ce a fost de acord să dispară din casă.

— Eric!

Se aruncă în braţele lui şi plânge ca un copil mic. Cum a fost în stare să creadă că tocmai sufletul său pereche ar fi înşelat-o cu propria nepoată? Ce minte poate să aibă? Ruşinea şi vinovăţia o mânâncă de vie.

Şi-a motivat starea prin faptul că mâncarea nu i-a căzut bine, având o durere de stomac mult prea mare. Absenţa şi-o motivase prin faptul că avea de luat un interviu împreună cu Robert, unui partener al firmei, astfel că trebuia să meargă în alt judeţ.

Bărbatul nu a obiectat nimic. Între ei nu existau secrete şi minciuni. Aşa îi plăcea să se mintă cel puţin.

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum