Lucrurile se întâmplă apoi pe repede înainte. Poliţia apare, îl reţine pe Eric, iar Lavinia îşi ia sora şi merg împreună la Timea prima dată. Nu pricepe ce se întâmplă şi ştie că va primi nişte lămuriri.
Bruneta le întâmpină imediat, iar apoi îngrijorarea de care dădea dovadă se risipește.— Dumnezeule, sunteţi bine!
După modul în care o spune, fata nu știe ce să creadă. De ce nu ar fi astfel?
După ce Caro se duce la gemene, Lavi profită de moment.— Nu pricep de ce a venit poliţia, murmură fata.
— Carla avea o asigurare de viaţă consistentă.Nu ar avea cum să fie acesta motivul morţii femeii. Eric nu e aşa.
— S-a oferit să-mi plătească facultatea cu banii ăia...
— Poftim?! mai că nu urlă Timea.Acum e confuză şi pare că încearcă să lege anumite lucruri. Doar nu se gândeşte că unchiul său ar omorâ-o pentru bani, nu?
— Mi-a spus că era stâlpul lui de când se ştiu şi că, odată cu ea, s-a dus şi sensul vieţii lui, continuă fata.
— Dar ei au zis...
— N-a ridicat nici măcar o dată mâna la ea. Nici nu-mi aduc aminte să se fi certat vreodată.Femeia nu mai spune nimic. Poate că, într-adevăr, au comis o greşală imensă.
— O iubea ca pe ochii din cap, pentru numele lui Dumnezeu! continuă adolescenta.
Stau în linişte câteva minute, apoi se produce o scânteie. Lavinia înţelege, în sfârşit, adevărul: Carla nu s-a sinucis. A fost ucisă în aşa fel încât să pară că şi-a luat viaţa şi, cu siguranţă, a fost vânată un timp îndelungat. Ce minte criminală ar face aşa ceva? Şi de ce?
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?