— Dar de ce?
Nu ştie dacă va mai scăpa cu viaţă, dar vrea să afle totul.
— Ar fi mai multe motive, dar să le luăm pe rând. Faceţi bărbaţii nefericiţi, voi, femeile Day.
Se învârte prin cameră în timp ce-şi duce monologul la capăt, iar fata doar plânge. Omul ăsta e mai nebun decât credea.
— Am iubit-o pe Daniela ca un nebun, iar ea nu făcea decât să mă amâne şi să-mi promită că va divorţa în curând.
Cumva, fata îşi aminteşte că, în urmă cu mulţi ani, bărbatul le-a reparat ţevile din bucătărie. Totuşi, ce spune el e deplasat.
— Prima dată te-ai născut tu şi mi-a zis că are nevoie de ajutorul lui Tudor ca să te crească.
Părinţii ei se mai certau din când în când, dar presupunea că e ceva normal şi, în fond, mereu se împăcau.
— Mai apoi, i-a pus divorţul în faţă, dar ce să vezi? Era deja însărcinată cu sor-ta. Mai departe ghiceşti singură ce s-a întâmplat.
Fata caută cu ochii minţii în trecut, ca să înţeleagă. Cândva, mama ei şi-a împachetat hainele şi a vrut să plece, dar a rămas, iar peste câteva zile i-a dat vestea cea mare. Şi apoi pricepe, când Vladimir se opreşte şi e întors înspre ea. Caro e roşcată, ca el. Are ochii verzi, ca ai lui. Şi nasul seamănă.
— Caro e...
— A mea. Da.Nu știu ce părere aveți despre Vladimir al nostru, dar poate fi și mai sensibil. 🤣
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Cerita PendekCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?