După o vizită la avocat, singurul bărbat din familia Day, Eric, este fericit. Nu va avea probleme în ce priveşte adopţia şi, în plus, se bucură de tot sprijinul soţiei, astfel că totul va fi mult mai uşor. Îi mulţumeşte încă o dată Celui de sus pentru că i-a dăruit-o. A fost şi continuă să fie stânca lui.
Decide că, deşi e de abia 12 Decembrie, va cumpăra bradul de Crăciun, astfel că se opreşte într-o piaţă. După câteva minute bune, zăreşte şi copacul perfect şi-l admiră puţin.
— Eric, mă bucur să te văd!
De nicăieri, Dorin Anghelescu, un fost coleg din liceu, apare. Nu s-au mai întâlnit de ceva timp, dar Eric ştie că acestuia îi merge bine: şi-a deschis o firmă de pază.
După ce dau mâna, bărbatul îl analizează scurt.
— Mai eşti căsătorit? Verigheta o ai...
Eric nu ia în seamă întrebarea. Presupune că Dorin nu e la curent cu viaţa lui, dar nu se supără.
— Ştii, soţia ta lucrează cu Robert şi au fost la mine cu vreo două săptămâni în urmă. Părea destul de răvăşită...
Acum, Day e uşor confuz. Ce ar căuta la Dorin? Şi de ce să fie astfel? Nu ar avea motiv.
— Am crezut că o să-ţi ceară divorţul, să fiu sincer.
Day face conexiunile abia după ce vechiul său coleg îi explică totul. Cum de a putut fi atât de prost?
Hei! Sper că sunteți bine. ^_^
Am terminat de scris toată povestea zilele trecute. Nu cred că aveți idee cât de entuziasmată sunt. 🖤
O să mă gândesc la un program de postat mai des (două capitole pe săptămână).
Până data viitoare, aveți grijă de voi! 🤗
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Historia CortaCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?