— Ce zici?
Vlad înţelege că sora lui trece printr-o perioadă grea şi de aici şi comportamentul ciudat din ultimul timp, dar o admiră pentru iubirea faţă de cele două fete.
— De ce nu vrei să rămână singură cu sora ei?
— Păi...Carla îi povesteşte scurta discuţie avută cu Lavinia săptămâna trecută. Deşi fata a renunţat la ideea plecării, nu e convinsă că e ceva permanent. În fond, adolescenţii sunt mai schimbători ca vremea.
Are însă noroc cu Vlad, care acceptă să le găzduiască pe surori în seara asta, pentru a putea să petreacă puţin timp cu soţul ei, la o cină în oraş.
Câteva ore mai târziu, cei doi ocupă o masă la fereastră, într-un restaurant din oraş.— Cum te înţelegi cu Lavi?
Eric frunzăreşte meniul în căutarea unui anumit preparat şi ia întrebarea ca pe o chestiune normală.
— Bine. Tu?
Femeia îl analizează cât poate de subtil, dar nu observă nicio reacţie evidentă, ceea ce o face să intre în dubii. În fond, ce a văzut ea? Lavinia era îmbrăcată, Eric la fel. Şi, până acum, în cei doi ani de relaţie avuţi înainte de nuntă, bărbatul i-a fost fidel întotdeauna.
— Şi eu. Mă tot gândeam cum am putea să o ajutăm să treacă mai uşor peste...
Şi lasă cuvintele în aer, încă nefiind în stare să le pronunţe. Încă trăieşte cu impresia că e într-un coşmar şi că lucrurile vor reveni la normal.
— Are nevoie de timp să accepte, concluzionează bărbatul.
— Da...A încercat, în decursul celor două luni, să o facă pe nepoată să vorbească despre ceea ce simte, dar nu are cu cine. Întotdeauna îi spune că e bine şi se sustrage din peisaj cu prima ocazie, iar ea nu ştie exact cum să interacţioneze cu un adolescent cu probleme. În fond, îl are doar pe Vlad, iar el e mai mare. Cu alţi copii de vârsta fetei nu a mai interacţionat.
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?