— Pot să întreb ceva?
Carla şi colegul, Robert, sunt acasă, mai exact în biroul acesteia. Calculatorul de la muncă s-a stricat, astfel că au decis să lucreze de aici. Mâine e 1 Decembrie şi nu vor găsi pe nimeni să-l repare astăzi, astfel că asta este cea mai bună soluţie.
— Sigur.
— De când aveţi camere?Bruneta nu pricepe înţelesul întrebării şi-şi ia cana cu cafea, apoi ia o gură. Acesta însă se ridică şi îi arată una, ascunsă deasupra bibliotecii, într-un bol cu nişte pietre. Carla se îneacă. Au aşa ceva în casă, iar ea nu avea nici măcar o idee.
— Sunt şi de la firma verişorului meu.
Pentru moment, Carlei i se taie firul. Eric i-ar fi spus de ele căci nu au secrete sau, mă rog, nu au prea multe.
— Eu, murmură femeia...
Doar că, două ore mai târziu, însoţită de Robert, femeia a ajuns la sediul firmei. Ba mai mult de atât, bănuiala i-a fost confirmată: camerele video au fost puse la iniţiativa Laviniei, în urmă cu aproape cinci luni.
Deşi i se pare cunoscut verişorul lui Robert, Carla nu-şi aminteşte cine e. Totuşi, cu ajutorul colegului său, obţine un stick cu toate înregistrările de pe camere, apoi reziliază contractul, promiţându-i bărbatului că-i dă firma în judecată dacă nu păstrează confidenţialitatea.
S-a întors acasă singură, şi-a luat laptopul şi a plecat la un hotel, unde avea să privească toată noaptea cele aproape cinci luni de înregistrări. Căuta o dovadă că scena pe care a văzut-o la începutul toamnei nu s-a mai repetat.
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?