Cum îi explici unui copil de 5 ani că sora sa, într-un moment de rebeliune, s-a mutat în altă parte a oraşului?
— Lavi e adultă, scumpo, şi asta fac adulţii.
Cam atât a putut Carla să îi răspundă. O altă versiune nu şi-a putut imagina. E posibil să se simtă abandonată, dar va avea grijă să înlocuiască cumva și absenţa acesteia.
— Iubito?
Bărbatul bagă capul pe uşa întredeschisă şi se cutremură când o vede pe micuţă atât de plânsă. Nu anticipa aşa ceva. Poate că, până la urmă, copilul ăsta e mai deştept decât s-ar fi aşteptat.
Femeia o acoperă bine cu pătura şi apoi iese, trecând pe lângă brunet ca şi cum nu ar fi prezent. Coboară scările în grabă şi culege o cutie cu suc de portocale din frigider, apoi îşi toarnă în pahar şi ocupă un scaun de la masă. Urăşte să bea direct din cutie.
Soţul se aşază lângă şi pare vizibil îngrijorat.— Iubito...
Carla refuză să-i acorde atenţie. A scos-o din sărite modul în care a gestionat problema. Oare sunt amândoi atât de egoişti? Nici măcar unul nu analizează problema prin prisma copilei ce se chinuie să adoarmă la etaj?
— Atitudinea ta e normală, dar nu m-ai lăsat să-ţi explic.
Da, într-adevăr, are dreptate. După plecarea celei mari, femeia fie şi-a făcut de lucru şi l-a expediat, fie a petrecut timp cu Caro.
— Spune.
— Mi-a promis că se întoarce dacă nu se descurcă.
— Şi tu ai încredere în ceea ce scoate o adolescentă pe gură pentru că?
— O să fie acasă în maxim două săptămâni, iubito. Sunt convins că nu va face faţă cu liceul şi cu munca, iar apoi o va afecta şi dorul.Carla îşi dă ochii peste cap. Raţionamentul lui e greşit pentru că, deşi nu o cunoaşte foarte bine pe fată, a observat un lucru esenţial: e o încăpăţânată.
— De ce eşti atât de sigur că-şi va continua studiile, Eric? Ba mai mult, de unde ştii că nu o să te trezeşti cu vreun proces pornit de ea?
Acum, brunetul e descumpănit. Există vreo şansă să o fi desconsiderat pe proaspăta majoră?
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Cerita PendekCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?