Eric e eliberat după cele 24 de ore din lipsa probelor. Urmează să afle dacă trupul Carlei va fi sau nu dezhumat în zilele ce urmează. E epuizat şi nu mai simte absolut nimic. Vrea doar să plece acasă şi să se gândească la tot ce s-a întâmplat. Totuşi, e întâmpinat de Vlad la secţie, care nu are curajul să-l privească în ochi.
— Eric...
— Nu vreau să aud nimic, îi cere în timp ce flutură mâna şi trece de cumnatul său.
— Eric! insistă iar.Nu-l bagă în seamă însă, ci îşi continuă drumul. Îşi deschide telefonul care i-a fost luat atunci când l-au aruncat în celulă şi cheamă un taxi. Primeşte imediat un mesaj de pe numărul Laviniei în care Caro îl întreabă de ce sora sa e la spital şi cine e nenea care o aşteaptă la intrare. Un nod i se pune în gât şi face stânga împrejur.
— Cum adică Lavinia e la spital? i se adresează acum lui Vlad.
— A dispărut...
— Poftim?! Caro mi-a lăsat mesaj de pe telefonul ei aseară, când eu eram închis, subliniază ultimul cuvânt.
— Amândouă au dispărut.Eric refuză să creadă aşa ceva. Oricât de problematică ar fi nepoata cea mare, n-ar lăsa-o singură pe Caro peste noapte. Apoi reciteşte mesajul, mai exact ultima parte, şi vede acel cuvânt - nene - şi înghite în sec. Nepoatelor lui li s-a întâmplat ceva rău cât timp el era închis în nenorocita asta de clădire.
Aici s-a terminat și ultima parte din poveste. Urmează epilogul format din două părți (veți vedea de ce). 🖤
Credeți că Lavinia mai trăiește? Dar Caro? Ce credeți că se va întâmpla cu Vladimir? 🤔
Epilogul vine mâine împreună cu câteva gânduri proprii. 🖤
CITEȘTI
Femeile din familia Day
Short StoryCu ce pot doi copii să vină la pachet? Când se numără păcatele? Cine plătește pentru trecut? Cine mai respiră la final?