10

73 7 0
                                    

Pe la mijlocul lui Noiembrie era clar că Day cea mare nu se va mai întoarce la casa unchiului său, deşi îi e un dor nebun de Caro. Scurtele vizite atent supravegheate de cel puţin unul dintre soţii Day nu îi alină durerea. Totuşi, e necesar să continue dacă vrea să o scoată cât de curând pe Caro din casa lor.
Mai mult de atât, e la fel de clar că tânara nu face faţă prea bine studiului, dar şi jobului, motiv pentru care Carla a fost sunată de diriginta fetei. Notele îi scad şi are toate şansele să repete clasa dacă continuă la fel. Femeia îi promite însă profesoarei că lucrurile se vor schimba în bine, apoi se îndreaptă înspre clasa aflată la primul etaj.

— Scumpo?

Lavinia are un şoc când recunoaşte vocea. Încă simte o tonă de ruşine faţă de ea pentru tot ce a făcut, iar faptul că e tratată cu atâta bunătate îi face viaţa şi mai grea. S-a trezit de nenumărate ori cu Carla la uşă, acasă. Îi aducea mâncare, alteori îi gătea, îi lăsa bani întotdeauna, iar uneori o aducea şi pe Caro.
O urmează tăcută pe hol şi intuieşte cam ce are să îi ceară. Atunci când bruneta o îmbrăţişează se simte ca ultima proastă. În mod clar, nu-şi merită mătuşa, dar nu are cum să dea timpul înapoi.

— Vreau să-ţi propun ceva.
— Da?
— Dă-ţi demisia şi hai acasă.
— Carla...
— O să te ocupi de Caro. Te vom plăti. Seara poţi să rămâi sau să mergi la tine. Ce spui?

Oricât de mult i-ar plăcea, refuză. Ei fac şi aşa prea multe pentru ele. În plus, nu ar rezista atât timp în preajma ei.

Femeile din familia DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum