Twoje zaklęcia są bardzo silne z racji iż jesteś demonem. Poza tym masz wiele many, wiele lat treningów za sobą oraz dużą wyobraźnię. Dzięki temu w dalszych częściach opowiadania może nabędziesz też parę nowych zaklęć. MOŻE.
Tak czy siak, poniżej znajduje się opis Twoich zaklęć.
Magia Śmierci: Czarny Smok - Jest to zaklęcie przywołujące smoka zbudowanego z czarnych kości i ze złotymi ślepiami. Podczas przywoływania możesz nadać mu dowolny rozmiar, czyli może być mały, malutki czy nawet ogromny. Smok ten jest pod twoją kontrolą, więc za jego pomocą możesz atakować, bronić się czy też nawet podróżować. W końcu na smoku można latać ;)
Magia Śmierci: Czarny Smok: Szczęki Smoka - To zaklęcie sprawia, że większość magicznej mocy oraz siły fizycznej smoka przenosi się do jego głowy, a dokładniej - do jego szczęki. Wtedy jego ostre zęby mogą zgruchotać wszystko. Nie ważne czy to coś jest wytworem magii czy też nie. Atak ten zużywa jednak dużo many, ponieważ jest uważany za atak kończący (czyli jest w pyte wykurwisty).
Oczywiście Smokiem możesz wykonywać wiele więcej rzeczy, ale nie musisz do nich dokładać dodatkowej magii, więc nie zaliczają się jako zaklęcia. Samo przywołanie go jest manożerne.
Magia Śmierci: Labirynt Kości - Zaklęcie to wytwarza wielką chmurę wokół osoby, na którą zostało ono rzucone. Osoba uwięziona w tej chmurze zaczyna mieć halucynacje, przez co wydaje jej się, że jest w labiryncie. Jako element ozdobny przy ścianach leżą szkielety różnych istot, które sugerują, że nie ma stamtąd ucieczki. Zaklęcie to jest trochę powiązane z magią przestrzeni, ponieważ gdy ofiara zaklęcia krąży bez końca po wielkim i nieskończonym labiryncie, z zewnątrz wygląda to na niewielką czarną chmurę dymu. Czar utrzymuje się zależnie od Twojego stanu fizycznego i psychicznego, oraz w zależności od Twojego położenia (czyli jeśli jesteś daleko to utrzymanie zaklęcia będzie trudniejsze). No i oczywiście też od twojej woli, bo inaczej nie miałoby to sensu.
Magia Śmierci: Żniwiarz - To zaklęcia sprawia, że twoja demoniczna mana rozprowadza się po twoim ciele, po czym w nie wsiąka, dając Ci większą sprawność fizyczną oraz zdolność wysysania i pochłaniania cudzej many. Dzięki temu zaklęciu możesz liczyć na szybką regenerację własnej many.
Magia Śmierci: Czarne Sabre - Za pomocą tego zaklęcia materializujesz z many czarny miecz z długim i zakrzywionym ostrzem. Łatwo przecina wszystko oprócz magii. Twoja mana, z której jest stworzony, jest tak gęsta, a do tego łatwa do odbudowania, że nawet antymagiczny miecz nie może go przeciąć. Przy szybkości odbudowy miecza nie jest to możliwe (no chyba że Asta znacznie zwiększy swoją siłę, to może mu się uda). I jak coś to poniżej dostaniecie zdjęcie jak wygląda klasyczne Sabre.
Magia Śmierci: Umarły Wojownik: Rycerz/Koń/Wilk/Sokół - Zaklęcie to polega na przywołaniu kościastych istot, które mogą mieć jakiś ekwipunek, zależnie od twojego upodobania. Mogą mieć również różny rodzaj siły, zależnie ile many im dasz. Mimo wszystko są jednak słabsi od Smoka. Przywołaną istotą może być: kościotrup, wilk, koń lub/oraz sokół. Każda z tych istot jest zbudowana z czarnych kości. W odróżnieniu od Smoka, Umarli Wojownicy nie mają oczu. Limit przywołanych Wojowników na raz to (na razie) 47. No i oczywiście każda z istot podlega Twojej woli.
Magia Śmierci: Przeklęta Pieśń - To zaklęcie materializuje Flet z czaszką z trzema oczodołami. Użyłaś tego zaklęcia tylko 2 razy. Pierwszy raz - 60 lat temu gdy je odkryłaś, atakując jakąś pomniejszą wioskę. Drugi raz - 9 lat temu, broniąc się przed Rycerzami. Pieśń, którą gra się na tym flecie, uśmierca każdego kto ją ją usłyszy (oprócz grającego oczywiście).
Magia Śmierci: Zastęp z Piekła - Osobiście uważasz to zaklęcie za jedno z lepszych. Otóż, przywołujesz do siebie od 1 do 10 "Upadłych Aniołów", które siłą mogą nawet dorównać Kapitanowi Zakonu (zależy jak rozłożysz po nich swoją magię). Anioły te mają czarne pierzaste skrzydła, zbroję oraz wielką Kose do walki. Można by żec, że to Twoja osobista Gwardia Śmierci. Zużywasz na przywołanie ich więcej magii niż na przywołanie Wojownika, ale za to Anioły są znacznie od nich potężniejsze. Do tego, tak jak Ty, mogą latać. No i klasycznie podlegają Twojej woli jak każda przywołana przez Ciebie istota, ale to już chyba oczywiste.
Magia Śmierci: Pustka - Tworzysz coś, co można porównać do portalu. Wszystko co trafi do Twojej Pustki znika już na zawsze. Jeśli będzie to coś żywego, wiadomym jest, że tam umrze. Jeśli wpadnie do niej kogoś zaklęcie no to cóż. Zniknie. Dlatego Pustke można też wykorzystać jako tarczę przed atakami. Wygląd twojej Pustki to koło o średnicy max 5 metrów. Zależy ile masz sił i jaką chcesz nadać jej wielkość. Zużywasz na to zaklęcie manę za każdym razem, gdy ją przywołujesz oraz za każdym razem, gdy coś do niej wpadnie.
To wszystkie zaklęcia, o których na razie wiadomo.
A poniżej przykładowe Sabre:
CZYTASZ
🖤Miłość Demona🖤Asta x Reader🖤Black Clover 🖤
FanfictionMiłość Demona... Pytanie tylko którego do kogo lub kogo do którego. Akcja opowiadania dzieje się w okolicach 70 odcinku Black Clover i idzie "wzwyż", że tak powiem, więc jeśli nie skończył*ś tej serii to najpierw obejrzyj do końca, a później tu wró...