1211 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Sunoo!"
"Yine ne yaptım..?"
Sunoo, Niki'nin arkasına saklanmaya çalışırken Jay gülümseyerek yanına gelmişti.
"Ayıcık ister misin?"
"Efendim?"
Şaşkınca sorduğunda Jay, Jungwon'un kucağında oturduğu büyük ayıyı gösterdi.
"Jungwon'unkinden."
"Elbette isterim! Ama alır mısın ki..?"
"İstediğini seçebilirsin."
Elindeki telefonu Sunoo'ya uzattığında Sunoo yavaşça elinden almış ve gördüğü oyuncaklarla ağzı açılmıştı.
"İstediğimi seçebilir miyim gerçekten?!"
"Evet, istediğini."
Jay gülerek onayladığında Niki de Sunoo'nun omzundan ekrana bakıyordu.
"Woah... Kıskandım..."
"Niki... Sen şeyi mi istiyordun..?"
En küçük olan kafasını Sunoo'nun omzundan kaldırıp Jay'e baktığında Jay gelirken yere koyduğu kutuyu kaldırıp ona vermişti. Niki şaşkınca kutuya baktıktan sonra elinden aldı ve resmen yırtarak açtı. Gördüğü şey ile ağzı ve gözleri kocaman açılmış, gerçek olduğuna inanmaya çalışmıştı.
"Hyung sen..! Nasıl.?! Amaa..! Bu kulaklığı istediğimi nereden bildin?!"
Niki düşürmekten korkar gibi dikkatlice onu kutudan çıkardı ve boynuna takarak şaşkınlıkla hyunguna baktı.
"Jake ile konuşurken duydum. Beğendin mi?"
"Hyung..."
Niki mutluluktan diyecek söz bulamayıp gülerken Jay de ona gülümsemişti.
"Bizim noel baba biraz gecikti galiba. Kış biteli aylar oluyor."
Jake, Niki'nin hediyesine ve hâlâ bir şeyler seçmeye çalışan Sunoo'ya bakarak konuştuğunda Jay ona döndü.
"Jake için sipariş ettiğim yemekleri kim ile beraber yesem..?"
Dediği şey ile Jake telefonunu fırlatır gibi koltuğa bırakmış ve Jay'in bacaklarına sarılmıştı. Kafasını kaldırıp onu yakasından tuttuğu gibi eğerken Jay kocaman açtığı gözleri ile ona baktı.
"Boşver Sunghoon'u biz daha çok yakışırız."
"Yah!"
Duydukları bağırış ile ikisi de koltukta oturan Sunghoon'a bakmış, Sunghoon ise birkaç saniye onlara baktıktan sonra gözlerini hemen telefonuna çevirmişti.
"Nereden çıktı birden böyle cömertlik?"
Heeseung, Jake'den ayrılıp yeni aldığı ayakkabıları Jungwon'a veren Jay'e konuştuğunda Jay gülümsedi.
"Bilmem, sanırım mutlu olmak insanı daha cömert yapıyor."
"Ooo peki seni böyle mutlu eden şey ne hyung? Söyleyelim de daha çok etsin."
Jungwon gözlerini yeni ayakkabılarından kaldırıp ona bakarak güldüğünde Jay bir sürenin ardından diğerlerinin ona bakmadığından emin olduktan sonra Sunghoon'a dönmüştü.
"Eder belki."
Sunghoon tekrar onunla göz göze gelmesiyle ayağa kalktı ve odasına yöneldi. Jay'in yanından geçerken Jay derin bir nefes almış ve son olarak Heeseung'a ona aldığı oyunları uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...