18 •.° ɪs ɪᴛ sᴜɪᴛᴀʙʟᴇ ғᴏʀ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ?

1.2K 137 97
                                    

1434 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"Sadece meraktan soruyorum, ben niye haftalardır bir ramen aşığı ile aynı odada kalıyorum?"

Sunghoon sonunda toplanıp bu hafta ne yapacaklarını düşünen üyelerine sitem ettiğinde Niki omuz silkmişti.

"Şansına küs hyung, herkes oda arkadaşını seçiyor ve sona kalıyorsunuz."

"Sanki ben seninle kalmaktan çok memnunum."

Heeseung baktığı telefondan kafasını kaldırmadan mırıldandığında Jungwon kafasını Jay'in omzuna koydu.

"Kendi adınıza konuşun. Ben Jay hyung'dan memnunum."

"Ve ben de Sunoo'dan."

Jake, Sunoo'nun saçlarını gülümseyerek karıştırdığında Sunghoon kaşlarını kaldırmıştı.

"Siz birlikte kalıyor bile sayılmazsınız. Sunoo Niki'nin yanına gidiyor."

"Olabilir, sonuçta aynı odadayız."

Jake halinden memnun bir şekilde gülümsediğinde Sunghoon ofladı.

"Kura falan çekemez miyiz? Ben veya Heeseung hyung kazanmadığı sürece biz oda arkadaşı olmaya devam edeceğiz çünkü."

"Biz bundan gayet memnunuz."

Sunoo gözlerini kısıp şirince gülümsediğinde Sunghoon üzgünce iç çekmişti.

''Pekala hadi taş kağıt makas yapalım.''

Jay elindeki telefonu yanına bırakıp yumruk yaptı ve ortaya doğru uzattı. Sunghoon ona baktığında fark etmiş olsa bile kafasını kaldırmamış ve göz teması kurmamıştı.

''Evet sanırım bir kez adil olmaktan zarar gelmez.''

Jake de onun gibi uzattığında diğerleri biraz mızmızlandıktan sonra ellerini uzatmak zorunda kalmışlardı. 4 turun ardından Jay ve Heeseung kaldığında Sunghoon ellerini birleştirdi.

''Nolur Heeseung hyung kazansın, riske giremem...''

''Taş kağıt makas!''

Jay makas Heeseung ise taş yaptığında Heeseung sevinçle kendini koltuğa atmıştı.

''NİHAYET! NİHAYET! SONUNDA ZAFER!''

Zaman kaybetmeden koltuktan fırladığı gibi odasına giderken Sunghoon'un sevindiğini gören Jay tepkisiz bir şekilde ona döndü. Sunghoon aynı gülümsemeyle ona bakarken tepkisizliğini bozmamış ve tekrar önüne bakmıştı.

"Hadi bitirelim şunu."

Sunghoon'un yüzündeki gülümseme bir iç çekişiyle düşerken Niki'nin ortaya bir fikir atmasıyla ona döndüler.

"Şöyle yapalım, aynı hareketi yapanlar aynı odada kalsın. Nasıl olsa 6 kişiyiz."

"Hepsinden ikişer tane mi çıkacak yani? Bu yıllar bile sürebilir."

Jake mırıldandıktan sonra Jungwon'un taş kağıt makas demesiyle yapmışlardı. Bir süre birbirlerinin ne yaptığına baktıktan sonra Niki yüzündeki sırıtış ile Jake'e baktı.

"O kadar sevinmeyin, sonraki hayatımıza kadar bütün şansımızı buraya harcadık bence."

"Sen buna şans mı diyorsun?"

Jay gülerek söylediğinde taş yaptığı elini indirmişti. Jungwon ve Sunoo makas, Jake ve Niki kağıt, geriye kalan Sunghoon ve Jay ise taş yapmıştı. Böyle bir şey nasıl denk gelmişti bilmiyorlardı ama birbirlerinden uzaklaşmaya çalıştıkça sanki evren daha da dip dibe gelmelerini sağlıyordu.

ᴊᴏᴋᴇ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin