1636 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Hyung hadi ama!"
"Sevgili misiniz değil misiniz? Ona göre anahtarı atacağım."
Sunghoon yere otururken sırtını yasladığı kapıya doğru bağırdığında kapıya gelen küçük darbeyi de hissetmişti.
"Kapıya tekme atarsanız Sunoo'nun dediğini yapmak zorunda kalacağım."
"Ne dedin ki?"
Niki'nin söylediğini duyduğunda güldü ve anahtarı havaya atıp tutarak kendince oynamaya başladı.
"Ne demişim?"
Sunoo'nun kapıya vurup ona seslenmesiyle sorusuna Sunghoon yerine Jay gelip cevap vermişti.
"'Hyung çık odadan, kapıyı üzerime kilitle ve anahtarı da klozete atıp sifona bas!'"
Sunoo'yu taklit edip konuştuğunda sevgilisi güldü.
"Öyle mi dedin hyung?"
"Hyung mu? Sevgiline hyung mu diyorsun? Siz beni kanser edeceksiniz!"
"Zamanında sen de beni ettin hyung!"
Sunoo tekrar kapıya vurup bağırdığında Sunghoon duraksayıp özür dilercesine Jay'e bakmıştı. Jay ona baktığını gördüğünde gülümsedi ve karşısına oturdu.
"Bizi örnek almaktan vazgeçseniz iyi olur."
"Düzgün örnek olun o zaman."
"Sizin için yeterince iyi örneğiz şu an, sevgili olarak."
Odadan ses gelmediğinde bu sefer Sunghoon kapıya vurmuştu.
"Sıkıldım ama! Sevgili misiniz değil misiniz?"
"Öyleyiz tamam! Sevgiliyiz!"
Sunoo dayanamayıp bağırdığında ikili rahatlayarak bir nefes verdi. Sunki, dünden beri odada kalmışlar ve diğerleri her an çıkabilme ihtimallerine karşı düşmanını bekleyen asker gibi nöbet tutmuşlardı. Sunghoon gülümsedi ve elindeki anahtarı kapının altından içeriye attı.
"Yine aşağıya atmasanız iyi olur. Jake anahtarı ararken bi bahçeyi ateşe vermediği kaldı."
Kilidin açılma sesiyle ikisi de ayağa kalktığında kapı hızla açılmış ve aynı hızda içeriden Sunoo çıkıp alt kata inmişti. Yüzünü bile göremedikleri gencin arkasından şaşkınlıkla bakarlarken odadan onun aksine oldukça yavaş Niki çıktı. İkili ona dönerken yüzü asık gözüküyor ve bakışlarını zeminden ayırmıyordu.
"Riki?"
Bir şey demeden Sunghoon'a sarıldığında Sunghoon şaşkın gözlerini Niki'nin omzunun üzerinden Jay'e çevirmişti.
"Yalan mı söyledi?"
Küçük olan sanki konuşmamaya yemin etmiş gibi hiçbir cevap vermezken Jay sinirle bir nefes verdi ve aşağıya gitmek için hareketlendi.
"Sunoo ile yine konuşmalıyım."
Bir merdiven inmişken Niki hızla Sunghoon'dan ayrılmış ve onun kolunu tutup engellemişti.
"Hyung..."
Jay ona döndüğünde asık suratı yavaşça aydınlandı, sonra da kocaman gülümseyip gülmeye başladı. Büyük olan neler olduğunu anladığında kolunu ondan çekmiş ve kaşlarını çatmıştı.
"Komik mi? Sunoo'nun yalan söylemediği düşüncesi gerçekten hoş değildi."
"Sadece küçük bir şakaydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...