25 •.° ɢʀᴏᴜᴘ ʜᴜɢ!

1.1K 123 83
                                    

861 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

Sunghoon yola geliyor

Jaeila
Size hayatımın en güzel zamanlarından bahsedeceğim.
Sene 1934.
Tabii o zamanlar yokum.
Bu kadardı.
Güzel günlerdi.

Ramenman
Eskidi...

IcePrince
Hâlâ komik LFJSLHXJSHFKDJF

AngryBird
Ne oldu peki buna?

IcePrince
Youngbin ile buluşmuş.

Chamber5
Eeee?

IcePrince
Kyungmin onunla beraber gelmiş.
İkisi de beraber vakit geçirince işte...
Ben fazlalık mıyım diye bağırıyordu en son yastığa.

LeaderONE
Hyung ama ben sana kıyamam...

Jaeila
Yalan söylüyor yok öyle bir şey.

Maknae
Bu yüzden mi yatağında duvara dönük oturuyorsun?

Jaeila
Duvar güzelmiş.
Bakın tam beyaz değil bu.
Hafif kirli beyaz.
Sanki böyle gri tozu üzerine üflemişler gibi.

Jaeila yazıyor...

Maknae çevrimdışı

Jaeila yazıyor...

Jaeila çevrimdışı

AngryBird
Ne oldu şimdi?
___________________________________________

Jay ve Sunghoon kafalarını telefonlarından kaldırıp birbirlerine baktıklarında Sunghoon yataktan kalktı.

"Hadi bir bakalım."

Odadan çıkarken arkasında bıraktığı kişi de onu takip ederken yanlarındaki Jake ve Niki'nin odasının önüne Sunoo, Jungwon ve Heeseung da gelmişti. Hepsi birbirine baktıktan sonra Sunoo, Jungwon'un kolunu dürttü.

"Lider-nim, lider-nim, hadi siz bakın."

"Biz gözükmeyelim."

Heeseung diğerlerini geriye doğru çekerken Jungwon kapının kolunu tutmuş ve hafif bir baskıyla indirip ileriye itmişti. Kafasını içeriye sokup bir süre baktıktan sonra hızla içeriye girmesi diğerlerini şaşırtmıştı.

"Jungwon?"

Sunoo fısıltı gibi çıkan sesiyle sorduktan sonra Heeseung'un kolunun altından geçti ve o da içeriye baktı. Yüzüne yerleşen kocaman gülümsemeyi hyungları gördükten sonra o da içeriye girmişti. Sonunda geriye kalanlar dayanamayıp hep beraber kapıyı tamamen açtılar ve içeriye baktılar.

"Maknae line!"

Jake üstündeki bedenlere bağırırken onlar sanki ayrılmamaya yemin etmişler gibi bırakmıyorlardı.

"Grup kucaklaşması!"

Jungwon elini diğerlerlerine uzattığında onlar da gülüp Jake'in yatağına atılmışlardı.

"Ya! Yaah! Ölüyorum!"

Jake üzerindeki baskıdan dolayı elini yorgana vururken onu fazla umursuyor gibi gözükmüyorlardı.

"Jake hyung~ Sen olmadan Enhypen da olmaz, biliyorsun değil mi?"

Jungwon yanağını Niki'nin sırtına yaslayıp konuştuğunda Sunoo da ona sırtından sarılıyordu.

ᴊᴏᴋᴇ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin