Bir konudan bahsetmek istiyorum.
Hatırlatma: Taehyun 02'li ve bu durumda Jayhoon ile yaşıt.
Taegyu için yazılan onlarca kitap ve içlerinde çokça smut olmasına rağmen buna hiçbir şey demeyen ve okuyan ama Enhypen 02 line küçük olduğu için shiplenmesine bile karşı olan bir tayfa var :D
Linçleneceğim diye el ele tutuşmalarını bile yazmaya korkuyorum artık teşekkürlerNeyse neyse
Bölüme dönelim
Keşke Jay gibi sevgilim olsa 🥺
Ne güzel sözler yazıyorum bne biri de bana söylese ah ah
KFHDLHFKDJF
Dalga geçiyorum aman amanNot: Saat 02.16, aşırı uykum var. Bugün dışarı çıktım ve hiç dinlenmedim. Yarın doğum günüm (Aslında bugün oluyor) ama yasak olduğu için canım (!) akrabalarım bugün ziyarete geldi. Başım aşırı derecede çatlıyor. Ne yazdığımı bile doğru düzgün bilmiyorum sadece umarım güzel olmuştur...
2375 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________Birkaç günde birbirinden yine gittikçe uzaklaşan iki genç elbette üyelerin dikkatini çekiyordu. Önceden araları bozuk olsa bile kamera önünde samimi davranan ikili şimdi birbirleriyle göz göze bile gelmiyor, konu diğeriyse hiç katılmıyordu. Jay, Sunghoon'un ondan nefret ettiğini düşünüyor; Sunghoon ise nefret etmese bile sinirli olduğu için onunla konuşamıyordu. Yurtta bile sessizce birbirlerinin yanından geçip gidiyor, sanki hayaletlermiş gibi ses bile çıkarmıyorlardı. Sunghoon, Niki ve Sunoo ile konuşsa bile Jay yalnızca içine kapanmış ve zorunda olmadıkça kimseyle konuşmamıştı. Görünüşe bakılırsa Sunghoon'dan daha kötü durumdaydı.
Bu birkaç günde bu durumdan iyice sıkılmıştı. Onunla konuşmak istiyordu, içini dökmeyi ve gerekirse ona sarılıp ağlamayı. Yapacağının tehlikeli bir şey olduğunun farkındaydı ama gittikçe daha dibe batıyor gibi hissediyordu. Yine de ikileme düşüyordu. Sunghoon ona karşı garip davranıyor ve endişelenip umursuyor gibi gözüküyor olabilirdi, hatta yaptığı o sözde şakayı söylediğinde kırıldığını da görmüştü ama hislerini bilmiyordu. Kafası mı karışıktı? Hâlâ hisleri hakkında düşünüyor muydu? Yoksa Jay'in ona yalan söyleyip kandırdığına inanarak bundan dolayı ondan nefret mi ediyordu?
Yine yurtta otururlarken Jay'in gözleri ondan ayrılmıyordu. Sunghoon ise telefonuyla uğraşıyor, arada Sunoo'nun ona gösterdiği şeylere gülümseyip geçiyordu. Ayağa kalktığında Jay'in ayakları da birden kendisini kaldırmıştı. Sanki kendini kontrol edemiyor gibiydi ama nereye gittiğini iyi biliyordu. Diğerlerinin öğrenmesi tehlikeli olabilirdi ama en azından Sunghoon'un onu anlamasını istiyordu. Sunghoon üst kata çıkmak için merdivenlere yöneldiğinde ondan önce davrandı ve diğerlerinin yanından ayrılıp odadan çıkarak önüne geçti. Sunghoon kafasını kaldırıp ona baktıktan sonra yanından geçmek için hareketlenmişti ama Jay onun kolunu yavaşça kavradı.
"Sunghoon-ah..."
Sunghoon gözlerine baktığında bir süre onu izlemişti yalnızca. Birkaç günde ne de özlemişti gözlerine uzun uzun bakmayı. Sunghoon devam etmesi için kafa salladığında duymaktan korktuğu şeyi duymamak için Tanrıya dua etti ve yutkundu.
"Benden... Benden nefret etmiyorsun değil mi?"
Karşısındakinin biraz da olsun duraksaması bile onu korkutmuştu. Eğer nefret ettiğini söyleseydi... Buna nasıl dayanabilirdi ki..?
"Hayır, hayır elbette etmiyorum. Nefret edemem."
Üyelerinin duymaması için fısıldıyor gibilerdi. Jay aldığı cevapla rahatlayarak bir nefes verdi ve gülümsedi.
"Teşekkür ederim."
Sunghoon onun yüzüne bakmaya devam ederken konuşmalarının çoktan bittiğini düşünmüş ve yüzünü tekrar asarak onun kolunu bıraktıktan sonra yanından geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...