Önceki bölümü okuyup okumamanız size kalmış. Ben istek olduğu için yazdım ve açıkçası o kadar abartılacak bir bölüm olduğunu düşünmüyorum. Yine de o bölüm hakkında yazılan birkaç şey gördüm. Düşüncelerinizi kendinize saklayın lütfen :)
Sırf bunun yüzünden "iğrenip" okumayı bırakan veya bırakacak olan varsa da yolu açık olsun ne diyeyim. Hangi birinizi memnun edeyim ben amk?
Smuta kötü diyorsunuz da üyeler hakkında kitaplar yazılması çok mu iyi sanki? O kadar imanlıysanız okumayın fanficler o zaman
DELİ ETMEYİN ADAMI LAN!
Neyse kaos zamanı (*'˘'*)♡
3460 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Woaah! Yurdunuz çok temiz! Temiz yurt görmeyeli uzun zaman oluyor!"
Beomgyu içeriye koşar adım girip etrafına bakarken konuştuğunda üyeleri de onu takip etmişti.
"Aynen, kesinlikle Jake ifşanızı yayarım diyip toplamamız için tehdit etmedi. Biz hep böyleyizdir."
Jay gülümseyerek söylerken Jake'in dirseğini karnına vurmasıyla karnını ovışturdu ve yüzünü asarak ona baktı. Jake ise onu takmadan diğerlerine gülümsemişti.
"Peki bu kedi kulakları kimin?"
Soobin gülerek masanın üzerindeki kulakları eline aldığında Sunghoon'un gözleri kocaman açıldı. Kulaklarına kadar kızardığını hissederken diğerleri yüzlerini kapatıyor ve gülmemek için kendilerini sıkıyorlardı.
"O-oh... Um... O... Şeyin... Su-Sunoo'nun!"
"Ne?"
Sunoo hızla ona döndüğünde Sunghoon yanan yüzüne ellerini bastırıp sakinleşmeye çalışıyor ve tedirgin bir şekilde gülüyordu.
"Kedi sevgisi işte..."
"Ama benim-"
"Sunoo-ya! Bu cidden çok şirin!"
Beomgyu, hyungunun elindeki kulakları almış ve kendi kafasına takıp aynada kendine bakmıştı.
"Nasıl oldu? Sizce tatlı mıyım?"
Gülümseyerek onlara döndüğünde Taehyun, Heeseung'dan istediği suyu püskürterek boğazına kaçan su ile öksürmeye başladı. Yeonjun hızla onun sırtına vururken Hueningkai ıslanan yüzünü silmeye çalışıyordu.
"Yani yuh! Beni bi burada rezil etmediğiniz kalmıştı!"
Jake'in ona peçete uzatmasıyla susmuş ve az önceki sinirinin aksine gülümseyerek teşekkür etmişti.
"Eyy~ Çifte kumrular."
Niki onlara bakıp konuştuğunda Jay ona döndü.
"Sunghoon ile çok takılıyorsun."
"Ey~"
Sunghoon aynı şekilde karşılık verdiğinde Niki ile ikisi gülmüştü. Jay göz devirdiğinde Sunoo onun yanında geldi.
"Takma onları hyung~"
"Sevgili çatışması var galiba."
Yeonjun koltuğa oturup konuştuğunda Soobin de yanına oturmuş ve yüzünü eline yaslamıştı.
"Yurtta katliam vardı, dedim Jake bizi çağırdığına göre sessiz sakin oturup bir şeyler yaparız, konuşuruz, oyun oynarız. Ama yok... Kafa dinleyebilir miyim ben? Hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...