1175 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Ah! Ah cidden!"
"Taş kağıt makas! Taş kağıt makas! Taş kağıt makas!"
"YAH!"
Diğerleri gülerek Jake ve Sunghoon'u izlerken ikisi 11 kere aynı şeyi yapmaktan dolayı iyice gerilmişti.
"Bekleyin bir dakika."
Sunghoon gülüp ellerini bir sıkıp bir gevşetiyor ve parmaklarını kütletiyordu. Jake yerinde zıplarken sanki boks maçına çıkacakmış gibi hazırlanıyordu ama yapacağı tek şey bulaşıkları yıkamamak için Sunghoon'a karşı kazanmasıydı.
"Yah, yah hadi. Bitirelim şunu."
"Ah cidden kaybetmeyi hiç istemiyorum."
Sunghoon mırıldandığında 12. kere yumruğunu uzattı ve derin bir nefes aldı.
"Neden bu oyun olmak zorundaydı ki?"
"Bu çok eğlenceli."
Sunoo güldüğünde diğerleri de kafa sallamışlardı.
"Tamam hadi bu son olsun. Taş kağıt makas!"
Sunghoon konuştuktan sonra kağıt yaptığında Jake'in makas yapmasıyla ağzından büyük bir bağırış çıktı. Dizleri yenilgiyle odanın yumuşak halısıyla buluşurken Jake röportaj yapmaya çalışan Niki'yle konuşuyordu.
"Zorlu bir görevdi ama başarıyla yerine getirdim."
Kafasını sallayıp elinde kamera varmış gibi davranan Jungwon'a önce baş parmağını kaldırmış sonra da gülümseyip göz kırpmıştı. Heeseung ikisinin arasına girip kafalarına ellerini koyarak ittirdi ve birbirlerinden uzaklaştırdı.
"Hadi Sunghoon ne kadar çabuk başlarsan o kadar çabuk biter."
Sunghoon'un yanına gelip onu dürterek söylediğinde Sunghoon kağıt yaptığı elinin bileğinden tutuyor ve yerde kıvranıyordu.
"Neden..?"
Ağlarmış gibi mızmızlandıktan sonra daha fazla dürtülmeye dayanamamış ve bıkkınlıkla oflayarak yerden yavaşça mutfağa gitmek için kalkmıştı.
✥ ✥
Elindeki tabağı suyun altına getirirken içeriden diğerlerin bağırışları duyuyor ve bu kimsenin olmadığı mutfakta sesli bir oflama çıkarmasına neden oluyordu. Yanında biri olduğu sürece bulaşık yıkamak o kadar kötü değildi ama mutfakta tek başınayken üvey evlat gibi olmak onu sıkıyor ayrıca uğraştırıyordu.
Bir göz devirdikten sonra gözünün önüne düşen saç tutamıyla da lanet etti ve çekmek için elini kaldırdı ama köpük olduğunu hatırlayınca saçını çekemeden elini indirmek zorunda kaldı. Her ne kadar zorlansada gözünün önündeki saçına rağmen işine devam ederken birden görüşünün açılmasıyla irkmişti. Bakışları önce önündeki mermere yaslanmış olan eli sonra da diğer eliyle Sunghoon'un saçını çeken bedeni buldu.
"Teşekkürler."
Gülümseyerek teşekkür ettiğinde Jay cevap olarak sadece gülümsemiş ve Sunghoon'un saçını düzelttikten sonra öbür elini de mermere yaslamıştı. Sunghoon başını eğip bulaşıkları yıkamaya devam ederken üzerinde olduğunu bildiği bakışlar yüzünden geriliyor ve dikkatli olmaya çalışıyordu. Kafasını tekrar kaldırıp sarışın olana baktığında hâlâ gülümsediğini görmüştü. Güldü ve başını tekrar eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...