Bunun şakacı ve dalga geçilmesi muhtemelen olan bir kurgu olması gerekiyordu uwu ve duygusal değil fjksbdkdbf
Ayrıca nedense bu kitaba yazmayı çok sevdim *-*
881 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"IcePrince" adlı kişinin adını "Sunghoonie ♡" olarak değiştirmek istediğinize emin misiniz?
Evet (√) Hayır ( )
Değişiklikler kaydediliyor...
Başarılı!
___________________________________________Sunghoonie ♡
Ne yapıyorsun?
(02.35)Ne demek istiyorsun?
Yurttayız sence ne yapabilirim?Neden uyanıksın yani.
Sadece birinin onu sevdiğine inanması için daha ne kadar "Seni seviyorum" denilmesi gerektiğini araştırıyorum.
Bu nereden çıktı?
O kadar aptalsın ki bazen seni neden sevdiğimi bile bilmiyorum|
O kadar aptalsın ki|
(Görüldü)Ne?
Hassiktir yanlışlıkla gönderdim|
|
Neden uyanıksın sen de demek istedim.Bilmiyorum sadece uyuyamadım.
Sen iyisin değil mi?Neden soruyorsun?
Yurda gelir gelmez yattın.
Fark ettiğini bilmiyordum.
Ben söyledim zaten -_-
Benim için endişelendin mi? ^^
Elbette endişelendim!
Ağzına fermuar çekmiş gibisin sesini zar zor duyduk bugün!Odama gelirsen sesimi duyabilirsin.
Ve Jake'i uyandırma riskini mi alayım?
Hayatta olmaz.
(Görüldü)Jay-ya çevrimdışı
___________________________________________Sunghoon bir iç çekmiş ve telefonunu yanına koyarak gözlerini kapatmıştı. Uyuyamayacağını biliyordu, içindeki nedensiz bir korku onun bedenini sarıp sarmalarken gözlerini birkaç saniyeliğine kapatması bile onun için fazla geliyordu. Herkes uyumuşken uyanık kalmak sinir bozucuydu bu yüzden sesli bir şekilde ofladı. Hemen ardından odasının kapısı yavaşça açılırken yatakta doğrulmuş ve karanlıkta gözlerini kısıp kim olduğunu anlamaya çalışmıştı. Görüş açısına önce sarı saçlar sonra da telefon ekranının ışığı girdi.
"Jay?"
Jay ona yüzünü göstermek için telefonunun ışığını alttan tuttuğunda Sunghoon korku filmi gibi olan sahne karşısında fazla ses çıkarmadan gülmüştü. Jay de onunla beraber güldü ve diğerlerine ses gitmemesi için kapıyı girdikten hemen sonra kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...