2021'e kaos giriş bölümüyle başlıyoruz haydi bismillah
Ama bunlar idol yani kariyerlerini tehlikeye atıp abartarak öyle böyle bir kaos yapamam ki kaos bile olmaz sadece biraz kötü hissedecekler :(
1252 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"EVE GİDİYORUZ!"
Niki koşarak pratik odasından çıkan ilk kişi olduğunda Jake ayağını yere sürterek kaplumbağa hızıyla onu takip ediyordu.
"Çocukta hâlâ koşacak enerji var ya ona çok şaşırıyorum..."
Mırıldandığında Heeseung kolunun altına girmiş ve onun yürümesine yardım etmişti. Jake istese koşabilirdi bile ama şu an enerjisini fazla harcamak istemedi ve kendini tamamen Heeseung'a yasladı.
"Heedeung hyung götür beni~"
"Sırtıma alsam daha hafif olursun yuh yaslanma o kadar."
Zorla da olsa odadan çıkarlarken Sunoo arkalarından onlara bakmış ve sırıtmıştı.
"Yeni ship mi var? Hemen geliyorum."
Onları takip ederek çıktığında Sunghoon önce odayı toparlayan Jungwon'a sonra da gitmek için pek de hazırlanmaya çalışmayan Jay'e döndü.
"Gelmiyor musun?"
Jay gözlerini, ovuşturduğu ayak bileğinden çekmiş ve kafasını kaldırıp üstten ona bakan gence bakmıştı.
"Beni yalnız bırakmak istemiyor musun?"
Sırıtarak söylediği şey ile Sunghoon göz devirdi ve Jungwon'a ilerledi.
"Görüşürüz."
"Şirkette biraz daha kalacağım. Çalışacağım bazı yerler var."
Jungwon da çıkıp onları yalnız bırakırken Sunghoon anladığını belirterek bir hmlama çıkartmıştı.
"Zaten sıkı çalışıyoruz bu yüzden... Kendini fazla yorma. Yani, olur mu?"
Mırıldandığı şey ile Jay gülümsedi ve kafa salladı.
"Tamam, yormam."
Sunghoon da gülümsemesine karşılık vermiş ve sonunda pratik odasından çıkarken kapıyı arkasından kapatmıştı.
✥ ✥
Sunghoon iç çekip kafasını telefonundan kaldırdıktan sonra kararmaya başlayan havaya pencereden baktı ve gergince elindeki telefonu oynadı.
"Jay'in şimdiye kadar gelmemesi normal mi?"
"Neden? Endişeleniyor musun?"
Sunoo'nun gülümsemesi ona sertçe bakan Sunghoon ile düşerken önüne dönmüş ve yanında uyuyakalan Niki'nin saçlarıyla oyalanmaya başlamıştı.
"Elbette endişeleniyorum, Jake bile endişeleniyor. Köşede Jay'in iyi olduğunu mırıldanıp duruyor."
Eliyle odanın köşesini işaret ettiğinde Sunoo oraya döndü. Jake bacaklarına sardığı kollarıyla olduğu yerde ileri geri sallanıyor ve sürekli bir şeyler mırıldanıyordu.
"O iyi, o iyi, ona bir şey olmaz. Onu kaçırmaya çalışan adamları döverken geç kalmıştır. O kesinlikle iyi."
Jungwon onun omzunu patlatlayıp teselli ederken Heeseung sonunda twitter'da gezinmesine rağmen konuşma zahmetinde bulunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...