22 •.° ɪ'ʟʟ ʙᴇ ʏᴏᴜʀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ

1.2K 137 153
                                    

1572 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"Bizim bu nesilin hali ne olacak ya?"

Jake elindeki telefonu bırakıp diğerlerine göz gezdirirken konuştuğunda Jay kocaman açtığı gözleri ile ona baktı.

"Daha yarım saat önce dışarı çıkalım dedim!"

"Evet ve sen de oyun oynadığını, rahatsız etmemesini söyledin hyung."

Jungwon, gözlerini oyundan çekip Jake'e dönerek konuştuğunda Sunoo ellerini kaldırıp bağırmıştı.

"Kazandım!"

"Ne? Ama oyunu durdurmuştum!"

Sunoo omuz silktiğinde Jungwon elindeki oyun kolunu bıraktı. Niki anında yanına uçarken oyun kolunu almış ve yerine geçmişti.

"Oynamazsan kaybedersin."

Niki ve Sunoo yeni bir oyuna başlarken Heeseung kumandayı aldı ve televizyonu kapattı.

"Yah!"

Sunoo ellerini iki yana açıp isyan ettiğinde Niki de daha yeni eline aldığı oyun kolunu bırakmıştı.

"Sevdiğim oynayamazsa siz de oynayamazsınız demek mi oluyor bu?"

"Liderimiz oynayamazsa siz de oynayamazsınız demek oluyor."

Büyük olan gözlerini kucağından indirdiği dizüstü bilgisayardan çekmeden konuştuğunda yerine geri oturdu ve onu tekrar kucağına aldı.

"Trip kokusu alıyorum."

Jake, Jay'in kulağına fısıldadığında Jungwon ellerini oynuyordu.

"Hyung bir şey mi yaptım?"

"Hayır, neden?"

Heeseung gözlerini bir an olsun bilgisayar ekranından ayırmıyor, umursamaz gözüküyordu. Ama izlediği performans videosuna dikkatini veremediği için en az 10 kere baştan başlamıştı yine de bir şey anlamıyordu çünkü Jungwon ona bakmadığı sürede gözleri sürekli ona kayıyordu.

"Demek ki neymiş gün gelir Heeseung hyung da trip atarmış."

Sunoo, Jake'in aksine sesli söylediğinde Heeseung iç çekip bir kez daha baştan aldı performansı.

"Kulaklığımı gören oldu mu?"

"Ne için trip yiyorum?"

Jungwon, Heeseung'un sorusunu es geçip Sunoo'ya sorduğunda onun yerine Niki, onun yanını gösterip yanıtladı.

"Bence nedeni yan koltukta oturuyor."

Jake ona dönen Jungwon'a gülümseyip kısa bir el salladıktan sonra ayağa kalkmış ve Jungwon'un arkasına geçip sarılmıştı.

"Takma sen onları Jungwon. Kıskançlar işte."

"Jake cenaze törenini saat kaçta istersin?"

Jay yanındaki masada duran not defterini alıp rastgele bir sayfa açtı ve bir de kalem alarak not almak için ucunu kağıdın üzerine koydu. Ciddi ciddi cevap almak için Jake'e bakarken Jake, Heeseung'un her an üzerine saldırma ihtimaline karşı Jungwon'a sarıldığı kollarını gevşetmişti ama Heeseung 10 saniye boyunca hiçbir harekette bulunmamıştı.

"Vay canına, tepki vermek için uzun bir süre. Özellikle genelde salise anında tepki verdiğini göz önünde bulundurursak."

Sunoo saatine bakıp konuştuktan sonra uzun süren sessizliği kimse bozmadı. Hepsi ortamda gerilmişken Jay ayağa kalkmıştı.

ᴊᴏᴋᴇ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin