48 bölüm beklediğiniz kiss buyrun
Çok tatlı, uwu, romantik - yani umarım böyle bulursunuz - bir sahne, gecenin 4'ünde aklıma geldi ve unutmamak için not alacağım derken uykumdan olmuştum :') Ama değdi ya :')) Yaklaşık 1 ay önce gfhcjfjnbjkdk
Aklıma gelmişken... BEN DANIEL'İ ÇOK ÖZLEDİM AĞLAYACAĞIM .˚‧º·(ฅдฅ。)‧º·˚.
ONUN HAKKINDA VİDEOLAR GÖRÜP DURUYORUM BEBİŞ GİBİ YERİNDE ZIPLAYIP SEKİP GÜLÜYOR1862 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________Jay ayağını sabırsızca yere vurup Heeeung'u dinlememesine rağmen dediklerine kafa sallarken dışarıda yağan yağmuru izleyen sevgilisinden gözlerini ayırmıyordu. Sunghoon kollarını önünde bağlamış bahçelerindeki çiçekleri sulayan yağmura endişeli bir şekilde bakıyor ve ara ara iç çekiyordu. Jay neyi olduğunu oldukça merak etmişti ama Heeseung onunla konuştuğundan bitmesini beklemeye karar vermişti. Oysaki Heeseung, Jungwon hakkında konuşuyordu ve Jay bunun farkında olmadığı için konuşmasının bitmeyeceğinin de farkında değildi...
Sonunda dayanamayacağını anladığında dişlerinin arasındaki alt dudağını bıraktı ve gülümseyip Heeseung'a döndü.
"Hyung, yalvarırım biraz sakinleş. Konuşurken bir nefes al ha? Al hadi şu kahveyi, 5 tane daha içip dinlenmeden gelme tamam mı?"
Elindeki kupayı onun ellerine tutuşturduğunda omzundan mutfağa doğru ittirmiş ve o gittiğinde Sunghoon'a ilerleyip arkasından sarılmıştı.
"Sorun ne?"
Sunghoon bir an arkasına dönüp ona baktıktan sonra tekrar yağmura döndü. Jay ise çenesini onun omzuna koyup baktığı yere bakmıştı.
"Yağmuru sevdiğini sanıyordum. Endişeli duruyorsun."
"Bulutların ağladığını düşündükçe pek sevmemeye başladım."
Jay onun sevimliliğine güldüğünde Sunghoon hâlâ ciddi duruyordu.
"Söylediklerin sürekli aklıma geliyor ve yağmur yağdığını gördükçe düşünmeden duramıyorum. En son ne zaman yağdı? Biz burada oturduğumuz zaman değil mi?"
Kafasını eğip yaklaşık 1 ay önce oturdukları ıslak merdiven basamaklarına baktığında Jay'in gülümsemesi de yavaşça silinmişti.
"Şu an biz üzgün olmasak bile 1. ayımızda yağan bu yağmurun anlamı var mı sence? Belki bir şey olacağı konusunda bizi haberdar ediyorlardır..."
Elleriyle üşüyormuş gibi kollarını ovuşturduğunda Jay ellerini belinden çekti ve onun ellerinin üzerine koyup durdurdu. Böyle düşünmesini istemiyordu. Bir şey olacak korkusuyla yaşamasını değil, yanındayken güvende olduğunu bilmesini ve gülümsemesini istiyordu.
"Yıldızları izlemek isterdim. Geçmişte düşen gözyaşlarımızı hatırlamayı değil..."
Mırıldandığında Jay başını eğmiş olan sevgilisini kaldırmak için bir yol düşünmeye çalışmıştı. Bu gerçekten beklenmedikti. Bir anda çıkan yağmur Sunghoon'un cidden endişelenmesine neden olmuştu ve görünüşe bakılırsa Jay'in önceki sözleri onu gerçekten etkilemişti. Bulutlar olacak olan bir şeyi mi haber ediyordu? Kötü bir şey mi? Bu yüzden mi ağlıyorlardı? Hem de 1. aylarında.
Sunghoon artık kafasını kaldırıp yağmura bakamazken Jay sessizce onun omzundan dışarıyı izliyordu. Sevgilisine korkmamasını söylemişti ama şu an önündeki genç, kafasını kaldırıp onların üzüntülerini hatırlatan yağmura bakmaya bile korkuyordu. İkisi çok darbe almıştı ve Jay biliyordu ki Sunghoon daha fazla böyle devam etmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...