1956 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Lütfen yeter artık... O kadar yorgunum ki ciğerlerim oksijeni karbondioksite çeviremeden hava içime giriyor ve çıkıyor gibi hissediyorum..."
"Ah hadi ama alt tarafı 10 şınav çekeceksin."
Jay halinden memnun bir şekilde, şınav çeken Sunghoon'un yanına oturduğunda Sunghoon sinirli bakışlarını ona çevirdi.
"Sen yaklaşık 34 kere bunu yanlış yapıyorsun diyerek baştan aldığın için en az 300 şınav çektim."
"Benim suçum değil, düzgün çekemiyorsun. Değil mi çocuklar?"
Sırtını duvara yaslayan diğerlerine dönüp sorduğunda onlar da onaylamıştı.
"Ah hyung cidden, şınav çekmede bu kadar kötü müsün?"
Niki elindeki cips paketini açıp yemeye başlarken diğerleri de aldı. Sunghoon'un kolları titremeye devam ederken Jay gülmüştü.
"Pekâlâ, tamam hadi bu son. Son 10 tane."
Sunghoon rahatlayıp son kez kendine gaz verirken Jay sesli bir şekilde saymaya başlamıştı.
"... 7, 8, 9 ve..."
Sunghoon son şınavı da çekip beklentiyle Jay'e bakarken Jay'in yüzünde tatmin olmamış bir ifade vardı.
"Size de pek iyi çekemedi gibi geldi mi?"
"Evet bence omuzlarını tam kaldırmadı."
Jungwon yüzünü eline yaslayıp konuştuğunda Heeseung da kafa sallayıp onu onaylamıştı.
"Ve alt tarafı biraz fazla yüksekteydi tam indiremedi gibi geldi."
"NE?!"
Sunghoon şaşkınlıkla bağırdığında Jay omzunu hafifçe patpatladı.
"Hadi tekrar."
"NE?!"
Diğer üyeler güldüğünde Jay parmağını şıklatıp ondan küçük olanın dikkatini üzerine çekti.
"Hadi Hoon."
Sunghoon ağlamaklı seslerle tekrar şınav çekmeye başladığında Jay gülümseyerek onu izliyor ve yine sayıyordu.
"10, ah bu da olmadı hadi son bir kez daha."
"JAY PARK!"
。・:*:・゚★。・:*:・゚☆。・:*:・゚★。・:*:・゚☆
Sonunda pratikleri bitmiş ve yüzlerindeki gülümseme ile yurtlarına doğru gitmek için eşyalarını toparlıyorlardı. Gülümsemeyen tek kişi vardı ve o da kaslarını hissetmeyip öylece onlara bakınan Sunghoon'du. Zorlukla eşyalarını çantasına tıkıştırdı ve ağrıyan kollarına rağmen çantasını omzuna almak için elini uzattı. Ancak bir el ondan önce davranmış ve kendi çantasıyla beraber Sunghoon'un çantasını da omzuna almıştı.
"Ne yapıyorsun?"
Sunghoon sorduğunda Jay elini onun omzuna attı ve onunla beraber yürüyerek odadan çıkmasını sağladı.
"Seni bu hale getiren kısmen ben olduğum için yardım etmek istedim."
"Kısmen? Zaten sen yaptın."
"Hak eden sendin bu yüzden benden çok senin suçun. Kendine zarar vermemelisin."
Sunghoon gözlerini devirdiğinde Jake gülerek yanlarına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...