809 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________22.10
Sunghoon kafasını yatak başlığına yaslamış bir şekilde video izlerken yatağına yatan bir başka bedenle yatağın sol tarafı baskıdan dolayı biraz çökmüştü.
"Ne yapıyorsun?"
Videoyu durdurup beline sarılan sarı saçlıya baktığında Jay gözlerini kapatıp kafasını onun omzuna koydu.
"Uykum var."
"Uyu o zaman."
"Uyumak için geldim."
Bir göz devirmiş ve videoyu tekrar başlatmıştı.
"Kendi yatağına yat."
"I-ıh."
"Jay istediğin zaman burada yatamazsın."
Sunghoon kapıya bakıp sessizce konuştuğunda Jay daha sıkı sarıldı.
"Ama yapabiliyorum ve yapıyorum da."
Derin bir nefes almış ve videonun sesini son ses açarak izlemeye devam etmişti. Birkaç saniye sonrasında Jay telefonunu elinden aldı ve kapattıktan sonra yastığın altına koydu. Sunghoon'un bağırmasına izin vermeden onu çekmiş ve kafasının yasladığı yatak başlığından yastığına düşmesine neden olmuştu.
"Sen de uyu artık."
"Uyumak istemiyorum."
Jay ellerini ondan çekti ve kafasını da omzundan kaldırarak yatağa koydu. Kollarını kafasının altına koyup gözlerini açtığında ise karanlık tavanla bakışıyordu.
"Hatırlıyor musun?"
Sunghoon yastığının altındaki telefonu alıp komodinin üzerine koyarken ona döndü.
"Neyi?"
"Buz pistinde, sana seni seviyorum dedikten sonra ben de seni seviyorum Jay-ya dediğini?"
Aylar önce yaşanan bu olayı Sunghoon hatırlayıp yavaşça kafa salladığında Jay tekrar gözlerini kapatmıştı.
"Ciddi değildin ya da o anlamda demedin, beni ciddiye bile almadığını biliyordum ama yine de bunu söylemen öyle hoşuma gitmişti ki..."
O mırıldandığında Sunghoon da bir süre onun gibi tavana baktı, sonra da yanında yatmayı bırakarak yatağın üzerinde oturur pozisyona geldi. Bağdaş kurarak otururken Jay'in gözleri kapalı yüzüne yukarıdan bakıyordu. Jay yanındaki hareketlilikle kalktığını anladıktan sonra devam etmişti.
"O gün bunu neden söyledim veya içimde bir yerlerde oluşan o kırgınlık hissi neydi bilmiyordum ama söylemek güzel hissettirmişti."
"Bunu şimdi neden anlatıyorsun?"
Sunghoon birden açılan konuya anlam veremezken Jay bilmediğini belirtircesine kısaca dudak büzdü.
"Aklıma geldi."
"Durduk yere bunu konuşmazsın."
Jay'in gözleri kapalı Sunghoon'un gözlerinin ise onun yüzünde gezindiği bir sürenin ardından Jay konuşmak için dudaklarını aralamıştı.
"Uzun zaman oldu, bir kez daha duymak isterdim."
"Üzgünüm."
"Üzgün olmana gerek yok, zaten söyleyeceksin ben sadece daha erken duymak istedim."
Güldüğünde Sunghoon kaşlarını çattı.
"Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Erkek arkadaşın olacağım ve tekrar söyleceğim fikrine nereden kapılıp umutlanıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...