37 •.° ᴡᴇ ᴀʀᴇ ꜱᴛɪʟʟ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ, ʀɪɢʜᴛ?

1K 110 126
                                    

5K'yız... Sizi seviyorum... (´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ ')♡
1354 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

Kameraların çekmeye ara vermesiyle birlikte Sunghoon'un yüzü anında düşmüş ve alnını önündeki masaya koyup derin bir nefes almıştı. Hatta öyle sert koymuştu ki yanındaki Heeseung bir şey yere düştü sanıp altına baktı ama herhangi bir sorun olmadığını gördükten sonra ne olduğunu anlamasa da bozuntuya vermedi.

"Sunghoon-ah, iyi misin?"

Duyduğu sesle kafasını kaldırmış ve şaşkınca önündeki bedene bakmıştı. 3 ayın ardından onunla zorunda olmadığı sürece konuşuyor olması mucizeydi.

"Ha?"

Şaşkınlığına engel olamayıp ağzından anlamsız bir ses çıktığında Jay güldü.

"İyi misin? Biraz yorgun ve ruhsuz gözüküyorsun."

Bunu şimdi mi fark ediyorsun?

Uzun zamandır fark etmemiş olması şaşırtıcıydı ama bugün fark etme sebebi Sunghoon'un dün gece hiç uyuyamamış olması ve bunu yüzünün oldukça belli etmesiydi. Makyajla ve düzenleme ile bu izleyiciler için kapatılsa bile görünüşe bakılırsa Jay'in gözünden kaçmamıştı.

Kuruyan dudaklarını ıslatmış ve gözlerini ondan kaçırarak yavaşça kafa sallamıştı.

"Evet, evet iyiyim."

Jay aralarındaki masaya yasladığı ellerini çekti ve ara verilen stüdyoda kendi işleriyle ilgilenen çalışanlara bir göz attıktan sonra Sunghoon'un diğer yanına, boş olan sandalyeye oturdu. Niki ve Sunoo çoktan stüdyoyu keşfetmeye çıkmışlar ve Jake ile Jungwon ise çalışanlarla sohbet etmeye başlamışlardı. Heeseung ise oturduğu yerden onlara bakıyor, Sunoo ile yazışıp onların neler yaptığını da soruyordu. En büyük olarak üyelere göz kulak olmak kesinlikle kolay değildi.

Sunghoon ona uzatılan şişeye sonra da uzatan kişiye baktıktan sonra yavaşça elinden almış ve kapağını açıp bir yudum almıştı.

"Özür dilerim."

Jay konuştuğunda Sunghoon boğazına kaçan su ile öksürürken neredeyse öleceğini düşünmüştü. Ona yardım etmek için uzanan eli durdurdu ve sorun olmadığını belirterek kendini toparladı.

"Ne için?"

Yaşaran gözlerini ona diktikten sonra yeniden bir yudum aldığında Jay iç çekmişti.

"Son zamanlarda... Biraz uzağız farkındayım, bunun için üzgünüm."

"2 aydır."

"3 aydır."

Aslında 3 ay 2 hafta ve 5 gündür. Benimle yarışma Park Jongseong.

"Doğru, haklısın."

Sunghoon içinden dediklerine rağmen kabul edip mırıldandığında Jay gülümsedi.

"Tavırlarım için üzgünüm. Ama sen de meşgul gibi gözüküyordun ve üzerine fazla düşmek istemedim."

Ve bu aslında olmasamda benim daha da meşgul gözükmemi sağladı. Çok sağ ol.

"Fazla konuşmamaya da başladın ve belki rahatsız ederim diye ben de seninle konuşamadım."

İlk haftalarda seninle her konuşmaya çalıştığımda terslendiğim için pes etmiştim.

"Yani ben... Belki eskisi kadar olamayız ama yine de seninle konuşmak istiyorum. Sonuçta aylardır hâlâ aynı odadaysak bir iletişimimiz olmalı. Bana katılıyor musun? Aramızdaki şeyleri halletmeliyiz."

ᴊᴏᴋᴇ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin