Arkadaşlar siz hiç endişelenmeyin ben 8 bölüme daha çooook kaos sığdırırım
1535 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Telefonumu mu karıştırdınız?"
Sunghoon telefonunu eline aldığı an çoktan etrafından dağılmaya başlayan herkes anında durmuş ve ona dönmüştü.
"Jay mi söyledi?"
Jake her an Niki'yi ispiklemeye hazır bir durumdayken sorduğunda Niki yapmamasını söylercesine kaşlarını kaldırıyordu.
"Hayır, galerimde Jay ile konuşmalarımızın olduğu ekran görüntüleri var, grup sohbeti tamamen silinmiş ve nasıl olduysa bir klasör açık kalmış."
Herkes Niki'ye döndüğünde Niki omuzlarını düşürmüştü.
"Ama... Ama çıkmaya elim gitmedi, çok hoştu..."
"Hyung doğruyu söyle! Jay hyung ile böyle fotoğraflar çekip paylaştığınız bir ulzzang hesabınız mı var?"
Sunoo merak ve heyecanla ona bakarken Sunghoon biraz daha açılan gözleriyle önce Jay'e sonra da ona baktı.
"Öyle bir hesabımız olsa bile doğruyu söylemem Sunoo-ah."
"Ama-"
Küçük olanın sözü Sunghoon'un elinde çalan telefonla kesilirken Sunghoon birkaç saniye telefonla bakıştıktan sonra aramayı yanıtlamış ve koşar adımla odasına gidip kapıyı kapatmıştı. Diğerleri arkasından bakarken Jay elindeki telefonuyla ilgilenmeye geri döndü.
"Hyung~"
Yanından gelen sese aldırmamaya çalışırken grup konuşmalarını da ekran görüntüsü almayı unutmuyordu. Sonuçta sevgilisine neler olduğunu göstermesi lazımdı.
"Jay hyung~"
Az önceki Niki'nin aksine şimdi diğer kulağına Sunoo'nun sesi gelmişti.
"Hyungie~!"
"Ne?"
Sonunda ikisinin de kulağının dibinde seslenmesine dayanamadı ve telefonu indirerek onlara baktı.
"Şimdi şu fotoğraf çekme konusunda Sunghoon hyungun ne diyeceği belli..."
Niki konuşmayı başlattığında Sunoo'nun devam etmesi ile Jay ona dönmüştü.
"Muhtemelen sizin fotoğraflarınızı şimdi çekemeyeceğiz."
"Bu yüzden..."
İkili gülümseyerek birbirine baktıklarında büyük olan bir şeyin geleceğini hissetti ve her ihtimale karşı kulaklarını kapattı.
"DÜĞÜN FOTOĞRAFLARINIZI BİZ ÇEKEBİLİR MİYİZ?!"
"Düğün fotoğrafları mı?"
Jungwon şaşkınlıkla onlara bakarak sorduğunda arkasından gelen ışıkla Heeseung ile aynı anda dönmüşlerdi. Jake telefonunu indirip çektiği fotoğrafa baktıktan sonra onlara gülümsedi.
"Ne yapıyorsun Jake?"
"İkisi Jayhoon'un düğün fotoğraflarını çekeceğine göre sizin düğün fotoğraflarınızı da ben çekeceğim. Bu yüzden hazırlık yapıyorum! Sizce nasıl?"
Heeseung'un sorusuna cevap verip onların yanına gelmiş ve çektiği fotoğrafı onlara göstermişti. İkisi fotoğrafa bakıp kızarırken Jay onlara bakıp güldü sonra da cevap bekleyen kardeşlerine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...