Yok yani olmuyor ben uwu yazmadan duramıyorum.
Sürekli şöyle bir gülsünler bir eğlensinler mutlu olsunlar kafasıyla yazıyorum kıyamıyorum ki 🥺
Nasıl kaos yazarım ben bunlara şimdi?..Bu arada Jake'in yemek yapabildiğini öğrendim gelip de bana sövmeyin yemek yapabiliyor o niye böyle yaptın diye BİLMİYORDUM BAKIN BİLMİYORDUM VALLA YENİ ÖĞRENDİM YAPMAM BİR DAHA. Henüz böyle bir linç yemedim -muhtemelen doğru düzgün kimse bilmiyordu- ama başka kitaplarımda oldu böyle olaylar bu yüzden anlayışla karşılayın teşekkürler
1721 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Sunghoon 21 buçuk tur attın evde, yeter."
Heeseung oflayıp konuştuğunda Sunghoon onun oturduğu koltuğun etrafında dolandı.
"Sıkılıyorum! Ayrıca attığım turları sayacak kadar işsizsen sen de baya sıkılmışsın."
"Hayır sadece biliyormuş gibi gözükmek istedim."
Büyük olan omuz silktiğinde Sunghoon içerideki turunu bitirip mutfağa gitmişti.
"Yeni bir hobi olarak yemek yapmaya ne dersin?"
Jake arkasından seslendiğinde Sunghoon da cevap olarak bağırdı.
"Sıkıcı!"
"Şarkı dinlesen?"
Bu sefer Jungwon önerdiğinde Sunghoon mutfaktan çıkıyordu.
"Sıkıcı! Her dakikam şarkı zaten!"
"Evet çünkü bir idolsün? Şirkette fazladan pratik yapsan?"
Niki kulağındaki kulaklığı indirip konuştuktan sonra diğeri dudağını kısaca büzdü.
"Yorucu. Yorulmak istemiyorum sadece sıkılmayacağım ve eğleneceğim bir şeyler yapmak istiyorum."
"Şarkı yazabilirsin."
Heeseung elindeki hayali kalemle havadaki hayali kağıda yazı yazar gibi yaptığında Sunghoon göz devirmişti.
"Sıkıcı ve henüz o kadar iyi olduğumu sanmam. Ayrıca ilhamım yok."
"Neden biriyle randevuya çıkmıyorsun?"
Sunoo yüzünü gülümseyerek ellerine yaslayıp sorduğunda hyungu kaşlarını çattı.
"Randevuya çıkmayı dışarıya çıkmak olarak düşünürsek... Güzel fikir! Dışarı çıkalım mı?"
"Hayır."
Heyecanla söylediği öneriyi 5 kişi tek bir ağızdan reddettiğinde gözlerini de ondan çevirmiş ve her ne yapıyorlarsa onunla uğraşmaya devam etmişlerdi. Yüzü moralsiz bir hal alıp oflayarak odasına yöneldiğinde diğerleri arkasından bakıp göz devirdi. Sunghoon odasına girdiği anda kendi yatağında uzanıp telefonuna bakan Jay'i gördüğünde Jay de kafasını kaldırıp ona bakmıştı.
"Sorun ne?"
Sunghoon'un yüzünü inceleyip sorduğunda ayakta olan omuz silkti.
"Sadece sıkıldım."
"Aslında sizi duydum, dışarı çıkmak ister misin? Yani istiyorsun evet ama benimle?"
Uzandığı yerde doğrulup gülümsediğinde Sunghoon da karşılık verip kafa sallamıştı.
"Elbette."
Onun kabul etmesiyle oturduğu yerden kalktı ve yanından geçerken bileğinden tutup peşinden sürükledi Jay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...