16 •.° ʟᴇᴛ's wᴀᴛᴄʜ ᴀ ʜᴏʀʀᴏʀ ᴍᴏᴠɪᴇ!

1.4K 139 217
                                    

Sunghoon'umuz hâlâ az biraz salak ama Jay'in duygularını artık ciddiye alsın dimi yani?
Bu bölüm böyle çok klasiklerle ve saçmalıklarla doldu bir daha uzun bölüm yazmam ben fjdjfkjef

2003 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"Onunla konuşmak ister misin?"

Sunoo diğerlerinden biraz daha uzakta otururken Jay'e doğru fısıldadığında Jay, Sunghoon'a bakmıştı. İkisi de aynı anda birbirlerine bakmalarıyla göz göze geldiklerinde aynı anda da gözlerini kaçırmışlardı. Jay ofladı ve kafasını Sunoo'nun oturduğu koltuğun kenarına yasladı.

"Bilmiyorum, bu yüzden seninle konuşuyorum."

Yerden kalktığında Sunoo bu sefer hyunguna alttan bakıyordu.

"Hyung ne istediğini ben bilemem ki, kendin bir şey yapmalısın."

Jay hâlâ kararsız gözükürken Sunoo onu omzundan tutup kendi boyunun hizasına indirdi ve mırıldandı.

"Ciddiye alınmamak sıkmadı mı? Onunla ciddi bir konuşma yap ve hislerini anlasın en azından. Sana da demiş, her ne söylersen inanacağını."

Sunoo onun eğilmekten belinin ağrımasına izin vermeden bırakmış ve diğerlerine gülümsemişti. O kadar hararetli bir kavga dönüyordu ki şu an kimse onları takmıyordu bile. Arada gözü onlara takılan Sunghoon haricinde.

"Sunghoon'dan yüz alamadın diye Jungwon'dan mı alacaksın hayatta olmaz!"

Heeseung kollarının arasındaki Jungwon'a sanki nefes aldırmamak için sıkıca sarılırken Jake onu kurtarmaya çalışıyordu.

"Sunghoon'dan yüz aldım zaten sadece o herkese yüz veriyor."

"Son zamanlar haricinde Jay hyung dışında tabii ki."

Niki, Sunghoon'un yanında oturup cipsini yerken konuşmaya dahil olduğunda Sunghoon da ağzına bir cips atmıştı.

"Neyse ne veriyor sonuçta."

"Lan olmaz bırak!"

"Ya bari nefes alsın hyung!"

İki kişi seyirci bir kişi ise kurban olarak ikisinin kavgası içindeyken diğer ikisinin ise alakası yoktu. Jay onları bir süre izledikten sonra yavaşça kafa salladı.

"Tamam ama ne zaman konuşmalıyım?"

"Olabildiğince çabuk, hatta şimdi bile."

"Ne?"

Sunoo, Jay'i ittirmeye çalışırken Jay yerinden kıpırdamıyordu.

"Ne diyeyim odama gel bir şey diyeceğim mi?"

"Neden olmasın?"

Sunoo'nun onca çabasına rağmen karşılığında aldığı tek şey Jay'in öne doğru hafifçe savrulmasıydı. Derin bir nefes aldı ve aklına gelen fikirle heyecanla yerinde fırladı.

"Hadi film izleyelim!"

Kavgayı kesip anında ona dönerlerken bu fikir herkesin hoşuna gitmişti.

"Ne izleyelim o zaman?"

Heeseung sanki dakikalarca kavga eden o değilmiş gibi konuştuğunda Niki'nin yüzünde diğerlerinin pek hoşuna gitmeyecek bir gülümseme oluştu.

"Hadi korku filmi izleyelim."

"I-ıh."

"Hayatta olmaz."

"Çok beklersin."

Bu 3 ses 02 line'dan çıkmıştı ve üçü de gitmek için hareketlenmişti. Geri kalanlar ise bu fikri kabul etmişti bile.

ᴊᴏᴋᴇ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin