56 •.° wᴇ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʟᴏᴛ ᴏғ ᴛɪᴍᴇ

1.1K 84 473
                                    

1622 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

Jay odasına girdiğinde sırtını yatak başlığına yaslayıp telefona bakan sevgilisini görmüş ve göz devirmişti. Yatağın önüne ilerleyip ayak bileklerinden tutarak çekti ve Sunghoon'un kafasının yatağa, yastığın üzerine düşmesine neden oldu.

"Yah! Şunu yapmayı bırak artık."

"Telefona bakmayı bırak artık."

Yatağın üzerinden ona yaklaşmış ve yanına uzanmıştı. Sunghoon bir şey demeden telefonuna bakmaya devam ettiğinde Jay de ekrana baktı.

"Ne yapıyorsun?"

"Çift yüzüklere bakıyorum."

"Bizim için mi?"

Jay şaşkınlığı ve heyecanıyla ona baktığında Sunghoon ifadesini bozmamıştı.

"Niki için."

"Ne zamandan beri çift yüzüklerini sevgilin yerine başkasıyla takıyorsun?"

Yüzünün düşmesiyle oflayıp kafasını Sunghoon'un boynuna gömdü.

"Onunla takmayacağım. Niki ve Sunoo için."

"Bırak kendileri baksınlar işte. Hadi bizim için seçelim."

Belini kavrayıp boynuna bir öpücük bıraktığında Sunghoon gülerek kafasını ondan uzaklaştırmıştı.

"İstemiyorum."

"Ah sen cidden... Neden böylesin?"

Sevgilisi tepki vermediğinde elindeki telefonu alıp kendi yatağının üstüne atarak üzerine çıktı. Elleri Sunghoon'un kafasının iki yanında yatağa yaslıyken yukarıdan ona bakıyordu.

"Ne yapıyorsun?"

Sunghoon şaşkınlıkla sorduğunda Jay omuz silkmişti.

"Hatırlamıyorsun değil mi?"

"Ne? Neyi?"

Güldü ve alttaki bedenin dudaklarına bir öpücük bıraktı.

"Hiç."

"Tekrar soruyorum, ne yapıyorsun?"

"Um... Hadi bir düşünelim..."

Jay mırıldanırken Sunghoon'un dudaklarına olan öpücükleri yavaşça boynuna yöneliyordu.

"Biz sevgiliyiz ve normal çiftlerden farkımız olduğunu düşünmüyorum."

Bir elini yataktan çekip Sunghoon'un çenesinden tutarak kafasını hafifçe kaldırdı ve çenesinin altından öptü.

"Ne bileyim iki sevgili birliktedir, ev boştur..."

Sonunda boynuna indiğinde derince bir nefes çekmiş ve orayı da öpmüştü.

"Ve birlikte geçirmeleri gereken hoş vakitleri vardır..."

"Yurt boş mu?"

Sunghoon'un sadece buna takılması onu rahatsız etse de göz devirmeyi sonraya bırakarak öpmeye devam etti.

"Hmhm."

"Kimse yok mu cidden?"

"I-ıh."

"Ama... Ben daha 10 dakika önce aşağıdaydım."

Şaşkınca konuşurken Jay kafasını boynundan kaldırmıyordu.

"Evet bu çok şaşırtıcı. Hadi bunu sorgulamayı sonraya bırakalım."

ᴊᴏᴋᴇ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin