1058 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________✥ 1 Ay Sonra ✥
"Hayranlar da farkında ki bazı üyeler birbirlerine diğerlerine göre daha yakınlar, öyle değil mi?"
Geldikleri programdaki sunucu onlara gülümseyerek sorduğunda Heeseung diğerlerinin konuşmadığını fark edince mikrofonu ağzına doğru yaklaştırmış ve onaylamıştı.
"Hepimiz şu an bir aile gibiyiz ama elbette birbiriyle daha iyi anlaşan üyelerimiz de var."
"Sanırım buna verilebilecek en iyi örnek Niki ve Sunoo-shi."
İkisi gülümseyerek birbirlerine baktıklarında sunucu onları tatlı bulduğuna dair birkaç mırıltı çıkarmıştı.
"Aww siz cidden şirinsiniz!"
"Teşekkür ederiz."
"Teşekkürler~"
"Ayrıca elimde yazana göre..."
Elindeki kağıdı okuduktan sonra onunla Jay'i işaret etti ve konuşmaya devam etti.
"Jay diğer üyelere fazla söylemese bile Sunghoon'a fırsat bulduğu her an onu sevdiğini söylüyormuş, bu doğru mu?"
Güldüklerinde Jay de yanındaki Niki'nin elinden mikrofonu almış ve kıkırdayarak kafa sallamıştı.
"Doğru."
"Peki neden Sunghoon? Özel bir nedeni var mı?"
Jay elbette canlı yayında herkesin önünde Sunghoon'u sevdiğini söyleyemezdi. Bakışlarını sunucudan çekip Sunoo'ya yardım ister gibi çevirdiğinde Sunghoon'un sesi duyuldu.
"Aslında bakarsanız bu bizim aramızda bir tür şaka."
Şaka...
Şaşkın bakışlarını Sunoo'dan ona kaldırdığında Sunghoon gülerek yanıtlamıştı sunucuyu.
"Oh öyle mi?"
Sunucunun gülmesiyle biraz kendine geldiğinde yavaşça önüne döndü ve asılan suratına rağmen kendini gülümsemeye zorladı. Başı eğikken sunucunun seslenmesiyle tekrar kaldırmıştı.
"İkiniz 2 yıl Bighit stajyeriydiniz ve I-Land'de beraber performans sergilediniz. Yakın olmanız normal değil mi?"
"Evet... Evet öyle. Sadece, bilirsiniz işte. Onunla uğraşmayı seviyorum."
Elini Sunghoon'a uzatıp onu gösterdiğinde Sunghoon gülüp elini tuttu ve indirdi. Jay ellerine baktığı anda birkaç saniye içinde Sunghoon'un eli onun eli arasında kayıp gitmişti.
"Yine de ona Jake kadar olamasamda yakınım sanırım."
"Oh evet Jake ve Sunghoon. Siz de hayranlar arasında çok sevilen bir ikilisiniz!"
Konu ikisine geldiğinde Jay yüzündeki gülümsemeyi sildi ve 'Jakehoon' hakkında konuşulurken hiçbir yorum yapmadan onları dinledi. Programda en çok konuşulan konu bu olabilirdi bile.
Sunoo onun yüzünün düştüğünü gördüğünde birkaç kere konuya dahil olup değiştirmeye çalışmıştı ama bütün çabası nafileydi. Sanki programın geri kalanında onların konuşulacağına yemin etmiş gibi bir türlü kapatmıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...