1k okunma ve 150+ oy için teşekkürleeer~ 💕
517 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"HEESEUNG HYUNG JAY KAÇMI-"
Jake, Heeseung'a haber vermek için koşarak geldiğinde gördüğü görüntü ile susmuştu.
"Oh, buradaymış."
"Şşt!"
Jungwon işaret parmağını dudaklarına bastırıp susmasını şiddetle isterken Sunoo, Niki ile beraber gülümseyerek milyonuncu kez fotoğraf çekiyordu. Jungwon, Jake'i uyarmakta biraz geç kalmış olacak ki Jay onun sesinden çoktan uyanmış ve gözlerini aralamıştı. Görüş açısında olan siyah yumuşak tutamları gördüğünde yüzünde kimsenin görmediği küçük, kısa bir gülümseme oluştu ve kollarının arasındaki bedene daha sıkı sarıldı. Sunghoon'un sırtı onun göğsüne yaslıyken Jay'in elleri de Sunghoon'un karnında birbirine kenetliydi.
Çenesini yerleştirdiği omuzdan çektiğinde Sunghoon yavaşça hareketlenmişti. Sonunda o da gözlerini açtığında birkaç kere kırpıştırmanın ardından etrafında duran arkadaşlarına anlamsızca baktı. Yeni uyanmanın verdiği uyuşukluk ve hayatı sorgulama evresini atlattıktan sonra gözlerini ovuşturdu.
"Size de günaydın."
Yerinden kalkmak için hareketlenmiş ama beline sıkıca sarılan kollarla afallamıştı. Jay'in olduğunu tamamen unutmuştu ve bunu kafasını arkasına çevirdikten sonra sarı saçlı olanı gördüğünde hatırladı. Sunghoon'un şaşkın dalgın halini Jay sevimli bulup kıkırdamıştı.
"Günaydın."
Sunghoon da gözlerini gözlerinden ayırmadan gülümsedi ve kollarının arasındayken bütün bedeniyle ona döndü.
"Günaydın."
"ÇOK TATLI AWWW~"
Sunoo feels geçirmekten zar zor da olsa her saniyeyi - ciddi anlamda her saniyeyi - telefon galerisini doldurarak fotoğraf çekiyordu.
"Şimdi siz... Sevgili falan mısınız? Sunghoon beni aldattın mı..?"
Jake elini kalbinin üzerine koyup mırıldandığında Sunghoon gülmüştü ama Jay'in yüzündeki gülümseme bir kez daha düştü. Ellerini Sunghoon'dan çektikten sonra gözlerini ovuşturmuş ve ona sırtını dönüp yatmaya devam etmişti. Sunghoon ise ellerinden kurtulduktan sonra yatakta oturur pozisyona gelip dağılan saçlarını düzeltmeye çalıştı.
"Sunghoon'un kimle ne olduğu belli değil ki."
Heeseung, Jake'in omzunu hafifçe sıkıp konuştuğunda Niki dudak büzmüştü.
"Ama Jakehoon-"
"SAAT KAÇ OLMUŞ?!"
Sunoo onun sözünü kesip bağırdıktan sonra omzundan tuttuğu gibi odanın dışına sürüklemeye çalıştı.
"PRATİĞE GEÇ KALMIŞIZ!"
Bu doğru değildi ama üyeler o kadar telaşlanmıştı ki saate bakmayı bile akıl etmeyip odadan fırlamışlardı. Sunoo rahatlayıp bir nefes verdikten sonra hâlâ odada olan ikiliyi orada bırakarak kapıyı kapattı. Jay yataktan çıkıp bir şey demeden odasına giderken Sunghoon seslenmişti.
"Yanıma geldiğin için teşekkür ederim."
Jay ona döndüğünde nedense devam etme gereği duydu.
"Seninle uyumak... Güzeldi?"
Tereddütle söylediği şeyle Jay gülümsemişti.
"Önemli değil, seninle uyumak da güzeldi."
Jay odadan çıktığında Sunghoon'un gülümseyen yüzü düştü. Nedense üşümüş hissediyordu. Aralarındaki bu mesafeli konuşma ona resmen soğuğu hissettirmişti.
✥ ✥
"Siz iyi misiniz?"
Heeseung, Sunghoon'a doğru eğilip sorduğunda Sunghoon arka koltukta oturan ona döndü.
"Ne?"
"Jay ile diyorum. İyi misiniz? Bir sorun var mı?"
"Sence hyung? Beraber uyumuşlar bu sorun mu?"
Niki, Heeseung'un yanındayken konuştuğunda Sunghoon kafasını cama yaslayıp şarkı dinleyerek dışarıya bakan Jay'e birkaç saniyeliğine gözlerini dikmişti.
"İyiyiz. Yani... Bilmiyorum, sanırım. Bir sorun yok ama."
"Jay biraz soğuk gibi geldi."
Heeseung emin olamamakla beraber konuştuğunda Sunghoon omuz silkti.
"Sadece dün şaka konusunda biraz ileriye gittiğinden bahsettim."
Büyük olan kafa salladığında Niki kafasını uzatıp onlarla alakası olmayan Jay'e bakmıştı.
"Jay hyung Jake hyung ile senin arandaki üçüncü teker gibi..."
"Jay öyle değil, öyle düşünme."
Sunghoon ona dönüp kaşlarını çattığında Niki yerine geri oturdu ve diğer arabada olan Sunoo ile yazışmaya başladı. Sunghoon ise iç çekip Jay'e bakmış, sonra o da yan tarafındaki cama kafasını yaslayıp geçtikleri yolu izlemeye başlamıştı.
Jay henüz başlatmamış olduğu şarkıyı ekranı açıp başlattığında gözlerini kapatıp içine derin bir nefes çekti.
___________________________________________Ah Jay... Yıkık kekim benim...
Üzülme bu günler de geçecek...
Yani umarım :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴊᴏᴋᴇ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ | Jay, Sunghoon'a Onu Sevdiğini Söylüyordu Ama Sunghoon Bunu Şaka Sanıyordu. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | ʜᴇᴇwᴏɴ ➳ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | | sᴜɴᴋɪ ➳ ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ × ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ | | sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ | | ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏw ʙʏ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ...