1. Oddała serce, życie i wszystko. Chciała być silną, a została z blizną. Znowu nie wyszło, świat po tsunami. Chciała być silną, a ma kolejne rany.
2. Najgorzej kiedy zrozumiesz, że bliska Ci osoba ma Swój nowy świat, a Ty już do niego nie należysz.
3. Czekanie na cud, podobnie jak analizowanie w nieskończoność tego, co Nas przygnębia, nie pomaga wydobyć z impasu. Żeby zmienić życie, trzeba zmienić sposób myślenia o nim.
4. Jeśli zostałeś brutalnie złamany, ale wciąż masz odwagę, by być łagodnym dla innych, zasługujesz na miłość głębszą niż sam ocean.
5. Trzeba nauczyć się brać za Swoje czyny konsekwencje. Nie uciekać przed problemami, tylko zacząć je rozwiązywać.
6. Jestem wdzięczna za dziś, ponieważ przetrwałam wiele trudów i jeszcze nadal znajduję odwagę, aby kwitnąć i uśmiechać się w każdy nowy dzień.
7. Pamiętaj, że nigdy nie warto kłamać. Kłamstwo jest pułapką, która może chwilowo uratować jeden problem, ale zniszczyć całą przyszłość.
8. Byłeś pierwszą osobą, która dała Mi prawdziwe motyle. Nie tylko te nerwowe, ale te, które sprawiły, że poczułam się zakochana, tak zakochana, że nie mogłam nawet mówić bez zacinania się lub rumienienia.
9. Weź gorący prysznic, zmyj ten cały dzień z Siebie. Napij się wina. Zgaś światło. Połóż się. Zamknij oczy. Wsłuchaj się w ciszę. Wsłuchaj się w bicie Twojego serca. Nadal bije. Nadal walczy. Nie poddaje się. Tym sercem jesteś Ty. Przeżyłaś ciężki dzień, tydzień, miesiąc, rok i za każdym razem dajesz radę. Zrozum, że nikt i nic Ciebie nie powstrzyma. Ty jesteś niezniszczalna! Pamiętaj o tym.
10. Chcę Ci dać wszystko, co mogę. Lecz Mój zabawek wór pusty. Chcę być Twoim super ziomem, Twoim przyjacielem. Dobro to masz w Sobie, a Moje słowa jak wróżki, na zawsze będą przy Tobie. Być Twoim bohaterem. Serce dać Ci mogę, to co w Sobie mam najdroższe. Obok się położę, bo jesteś jeszcze malutki. Postaram się byś nie poznał świat w ponurym kolorze. Osoby na dworze, nie ludzie, a ufoludki.
11. Czasem trzeba się wyciszyć i nie mówić nic. Być oszczędnym w słowach i wszystko poukładać. Jak książki. Bo nic tak bardzo nie relaksuje jak spokój, który tak się różni od głupiego pierdolenia...
12. Zanim do końca zwariuje świat, zatańcz ze Mną ostatni raz. Pod gołym niebem przy blasku gwiazd, zatańcz ze Mną ostatni raz, zanim Nas stąd zabierze czas...to jest proste tak bez Ciebie. Mój świat nie ma żadnych barw. Teraz jest dobrze, choć bywa, że błądzę, a na Twym ciele blizny...wszystkie mówią o Mnie.
13. Chciałbym żebyś wierzyła w Siebie tak mocno, jak Ja w Ciebie wierzę. I widziała w Sobie to całe piękno, które widzę Ja. Pamiętaj, że jestem przy Tobie, będę Cię zawsze kochał i wspierał...razem sięgniemy gwiazd...
14. Znów się oddalasz, ale tym razem daję Ci odejść. Nie będę biec w maratonie po miłość, skoro już wiem, że i tak Cię nie dogonię.
15. Odpuść, przebacz, zapomnij. Cokolwiek to jest - puść i niech przeminie. Skoncentruj się na tym, co jest dzisiaj.
16. Dobrej, wartościowej kobiety nie kupisz kwiatami, ani czułymi słówkami. Gdy Ona kocha naprawdę, to wszystko czego potrzebuje od Ciebie, to Twoja obecność. Jeśli chcesz Ją mieć przy Sobie, bądź. Wspieraj, akceptuj, pomagaj, przytulaj. To lepsze, niż najpiękniej zapakowany prezent.
17. Proszę, jedno Mi obiecaj, o nic więcej nie zamierzam prosić. Bądź przy Mnie, gdy nie zostanie nic, bo nie ma szans, że Ciebie zastąpię kimś innym.
18. Każda dziewczyna chce mieć chłopaka motocyklistę, dopóki nie dowie się, że...Nie będzie do Niej pisał po nocy, bo jeździ na moto. Każdy Jego wyjazd będzie powodował zmartwienie. Będzie kochał Ją tak samo jak maszynę. Jazda we 2 na Moto jest niewygodna.
19. Idę Swoją drogą tak jak chcę, we własnym tempie. Może upadnę, może skręcę nie tam gdzie trzeba i wiele razy powtórzę daną lekcję. Nieważne! To Moja droga, Moje życie, Moje błędy, Moje słabości i Moja siła, która z nich powstaje.
20. I nie piszę tego by Cię krzywdzić, chcę żeby w końcu do Ciebie to dotarło. Jak ktoś daje Ci na dłoni serce, to ma kurwa największą wartość.
21. Z głębi serca pozdrawiam każdą kobietę, która robi co może, żeby poradzić Sobie z problemami, o których nie mówi nikomu.
22. Od czasu do czasu trzeba się wyciszyć, poukładać Swoje sprawy, poświęcić czas dla Siebie i na Swoje pasje. Pobyć ze Sobą sam na sam, z dala od toksycznych ludzi, którzy wiedzą o Tobie więcej niż Ty i ciągle mówią Ci jak powinno wyglądać Twoje życie. Nic tak nie koi nerwów, jak odcięcie się od głupiego pierdolenia.
23. Nie musimy być idealni, bo nie o to w tym chodzi. Ważne, że Nasze niedoskonałości, doskonale się uzupełniają.
24. Zawsze kiedy łapię doła, wiem, że Ty Mnie z niego wyjmiesz. Chociaż i tak nie łapię go nigdy, kiedy jesteś przy Mnie.
25. Miała w oczach to coś. Tę głębię, której wielu Jej podobnym brakowało. Zarysowane bólem brwi niosły ciężar. Ciężar miłości. Jej wzrok sprawiał, że czułeś. Przenikał serce do głębi. Nie mogłeś przejść obojętnie. Była jak dzieło sztuki. Była prawdziwa. Ona. Emocja.
26. To nie życie. To ludzie nauczyli Mnie, że nie warto być dla każdego i być zawsze. To ludzie pokazali Mi, że choć warto być dobrym człowiekiem, trzeba umieć odpuszczać. Niektórych ludzi i niektóre sprawy. Po prostu. Bez tłumaczeń. Dla spokojnego snu i serca.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoezjaDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...