Część 74

11 2 0
                                    

1. Czasami Bóg kształtuje Nas przez dopuszczanie bolesnych doświadczeń. Dlatego mówię Sobie: Nie patrz na życie tylko przez pryzmat samego cierpienia. Tak łatwo jest popełnić ten błąd, zwłaszcza w obecnych czasach. Tylko po to, by spojrzeć i powiedzieć: ,,Oto co straciłam", ,,To niesprawiedliwe", ,,To wszystko, co miałam", ,,Oto, co zamierzałam osiągnąć", ,,To nie fair". Nie patrz na życie tylko przez bólu, ale zobacz Swój ból z perspektywy celu, który na Ciebie czeka...

2. Stanęłam przed lustrem, patrzyłam na Swoje odbicie i nie poznawałam Siebie. Jak mogłam pozwolić na coś takiego? Przecież Moje życie miało wyglądać inaczej. Miałam nie popełniać więcej błędów, a zrobiłam coś takiego. Dlaczego nie mogę przestać o Nim myśleć? Dlaczego zrobił Mi coś takiego?

3. Najgorzej kiedy zrozumiesz, że bliska Ci osoba ma Swój nowy świat, a Ty czujesz, że już do niego nie należysz.

4. Ona jest tą właściwą, kiedy możesz popłakać się w Jej ramiona, a Ona wciąż będzie mówić światu jaki jesteś silny.

5. Wierzę to, że jeśli ludzie naprawdę się kochają, to wspólnie poradzą Sobie ze wszystkim i nie zepsują Sobie życia głupotami. Bo gdy druga osoba jest prawdziwym sensem Twojego życia, wtedy nikt i nic nie będzie w stanie zepsuć tego, co Was łączy...

6. Nie boimy się własnej śmierci tak bardzo jak odejścia tych, których kochamy. Nie umiemy pogodzić się z Ich stratą i doprowadza Nas to do szaleństwa.

7. Podłe jest odchodzenie bez słowa wyjaśnienia. Obrażanie się, uciekanie, odwracanie, gdy potrzeba dojrzałości, rozmowy i zwykłej chęci porozumienia.

8. Pamiętaj - kobiety nie potrzebują małego chłopca. Potrzebują partnera. Zdecydowanego mężczyzny. Faceta doskonale wiedzącego czego od życia pragnie. Człowieka, który dzięki temu, że jest prawdziwym mężczyzną, pozwala Im zostać wrażliwymi, delikatnymi i szczęśliwymi kobietami...

9. Masz Ją traktować jak prawdziwą księżniczkę! Bo tak się składa, że trafiła Ci się kobieta IDEAŁ! Gdybym miał szczęście i to Mnie trafiłaby się taka kobieta, to codziennie dawałbym Jej kwiaty, ale nie jakieś przypadkowe! Najbardziej lubi róże. Czerwone. I śniadanie do łóżka. I byłbym ramieniem, w które mogłaby płakać i najlepszym przyjacielem. I spędziłbym całe dnie, zastanawiając się, jak Ją mogę rozśmieszyć...bo nikt nie śmieje się tak pięknie jak Ona.

10. Prędzej dostosuję Swoje życie do Twojej nieobecności, niż Swoje granice do Twojego lekceważenia.

11. Nie odkładajmy ludzi na później. Życia też nie odkładajmy. Trzeba kochać teraz, teraz żyć. Trzeba mówić o uczuciach. Być blisko. Śmiać się, tulić, iść za rękę, wzruszać. Patrzeć w gwiazdy i podziwiać tęczę. Nie jutro. Nie kiedyś. Nie później. Dziś. Bo jutro słońce może zgasnąć. Jutra dla Nas może nie być.

12. I wciąż czekam na moment, w którym już nie będę patrzeć w telefon...bo Ty będziesz obok.

13. Nie pozwól, aby ktoś spierdolił Ci życie, a tym bardziej ludzie, którzy Swoje już zjebali.

14. Dbaj o to co masz, darz szacunkiem ludzi, których kochasz i chcesz mieć przy Sobie. Bo żaden inny bodziec nie skłania tak mocno człowieka do odejścia, jak brak szacunku.

15. Mogę przeklinać, mogę żartować. Mówię to, co myślę. Jeśli piję, jeśli palę, to nadążam za chłopakami, a Ty widzisz Mnie pokazującą środkowy palec światu. Pieprzyć Twoje wstążki i perły, bo nie jestem tylko ,,ładną dziewczyną".

16. On był Jej mroczną bajką, Ona Jego pokręconą fantazją, razem stworzyli magię.

17. Prawda jest taka, że każdy związek jest podróżą, a podróż bez ryzyka nie istnieje. A więc najlepsze co możemy zrobić, to znaleźć Sobie towarzysza, z którym chciałoby się ją odkryć.

18. Idźmy przez to życie razem, ok? Tak zwyczajnie, trzymając się za ręce. Ten tekst jest prosty i Nasze życie też niech takie będzie. Bez zawiłości, krętych dróg i wiecznej pogoni za ulotnym. To co najważniejsze jest w splocie Naszych dłoni. Reszta to interpretacje.

19. Nie idź przez życie na palcach tylko dlatego, że obawiasz się jak inni Cię widzą i co Sobie pomyślą...Krocz przez życie dumnie z głową do góry, tak jakby jutro nie istniało, niech słyszą każdy Twój krok...W końcu to Twoje życie, nie Ich.

20. Życie smakuje raz szczęściem, raz niepowodzeniem. Ma w Sobie wiele diabłów, ale i piękną miłość. Może być pomieszaniem zmysłów, podarować czuły pocałunek w duszę brutalnego kopniaka w dupę. Słabość i histerię. Tęsknotę i marzenie. Wieczór pełen wina, na przemokniętą łzami i poranek o zapachu nadziei.

21. Pewnego dnia znajdziemy to, czego szukamy. A może nie. Może znajdziemy coś o wiele lepszego.

22. Musimy mieć wokół Siebie ludzi, którzy codziennie przypomną Nam, kim jesteśmy, a nie kim powinniśmy się stać, aby Ich uszczęśliwić...

23. Bo miłość boli, bo miłość rani, to definicje wysnute pomyłkami. Podcięła skrzydła, zabrała wszystko, nadzieję w jutro i w lepszą przyszłość.


Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz