Część 112

3 1 0
                                    

1. To nie jest tak, że bez kawy bym umarła. Ale wydaje Mi się, że inni ludzie musieliby umrzeć, gdybym nie wypiła Swojej porcji kawy.

2. Jak zapomnieć, że modliłem się, żebyś nie odchodziła.

3. Pewnego dnia spotkasz człowieka, który pomoże Ci zapomnieć o przeszłości i nauczy jak znowu cieszyć się każdym dniem, kogoś z kim nie będziesz się bała snuć wspólnych planów, spełniać marzenia i patrzeć razem w przyszłość...Tym razem z miłością w sercu i uśmiechem na twarzy...Nie będzie idealny, każdy ma wady, pewnie sam wiele przeszedł, ale Ty to zrozumiesz...Przytulisz Jego serce, spojrzysz Mu w oczy i będziesz wiedzieć...Że znalazłaś kogoś, na kogo czekałaś całe życie...

4. A kiedy po Mnie zostaną skórzane buty na strychu, to wspomnij Mnie czasem, rano. Przyjdź, posiedź przy Mnie, po cichu...I nie płacz proszę, minęło. Jeszcze nie skończył się świat, choć twardo Mi się przysnęło...Pamięć jest wieczna jak wiatr.

5. Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.

6. Kto mówił, że czas leczy rany? Bzdura. Czas niczego nie leczy, z każdym kolejnym dniem Twoja strata boli Mnie bardziej, bo im dłużej Cię ze Mną nie ma, tym mocniej Cię kocham. Pamiętasz, jak obiecałam Ci, że Moja miłość nigdy nie osiągnie granicy? Że z dnia na dzień będziesz miał Mojej miłości coraz to więcej? Ta obietnica jest nadal aktualna. Byłeś, jesteś i będziesz dla Mnie wszystkim.

7. Lubiła, gdy Ją przytulał. Czuła się bezpiecznie, czując Jego dłonie na plecach. Pochłonięta zapachem z Jego szyi, łączyła się z Nim w jedność. Byli choć przez chwilę jednością. Chciała uwierzyć, że to sen. Mocno ufała Swoim oczom, widząc Go uśmiechniętego i słysząc jak szepcze Jej dobre słowa. Kochała te czułe dłonie, którymi muskał Jej buzie, odgarniając włosy. Przy Nim czuła się zawsze tak inaczej, wyjątkowo. Chciała być tą samą dla Niego.

8. Przyjdzie taki dzień, kiedy zrozumiesz co znaczy być bogatym. To będzie dzień, w którym wrócisz do domu i przywita Cię mały człowiek, który wyciągnie w Twoim kierunku dłonie, chcąc, abyś wziął Go na ręce. W tym dniu zrozumiesz, że czas spędzony z ludźmi, którzy Cię kochają jest bezcenny, niezastąpiony i nie można go z niczym porównać. Wtedy zrozumiesz, że tego czasu nie kupisz za żadne pieniądze. I to właśnie wtedy będziesz już wiedział, że kiedy masz rodzinę, to jesteś już najbogatszy.

9. Mam serce wypełnione Tobą po brzegi.

10. Mogą Mi odciąć rękę i złamać kość, mogą Mi zajebać. Mogą Mi coś ukraść. Wybaczę Im, ale jak ktoś Mi zabierze Ciebie i Ciebie stracę, to Mu nie wybaczę. Jak jeszcze Cię skrzywdzi, to skończy w grobie.

11. Można uciekać i uciekać, w nieskończoność, ale prawda jest taka, że wszędzie tam, gdzie się zatrzymasz, dopadnie Cię Twoje życie.

12. Zachowanie poniżej zera? Kiedy ktoś Cię krzywdzi, a następnie wmawia Ci, że to Ty skrzywdziłeś Jego.

13. Nie żałuję tego, co się wydarzyło pomiędzy Nami, dostałam lekcję życia, żeby nigdy nie oddawać się nikomu w taki sposób, jaki oddałam się Tobie...

14. Zapamiętaj. Jeśli masz kobietę, która o Ciebie dba, martwi się, stara się. Nie zmarnuj tego! Nie pozwól Jej odejść. Drugiej takiej nie znajdziesz.

15. Patrzysz na tego mężczyznę i nagle czujesz, że Jego widok zaczyna uzdrawiać Twoją duszę. Wbrew zdrowemu rozsądkowi i skrytym w podświadomości wyrzutom sumienia wiesz, że znów coś czujesz.

16. Czuję się świetnie, gdy jest obok. W końcu mogę szczerze się uśmiechać.

17. Wierzysz w przeznaczenie? Wierzysz, że niektóre rzeczy są Nam po prostu pisane? Wystarczyło, że otworzyłeś oczy zaspany, przeczesałeś Moje włosy. Jesteś piękna, dzień dobry.

18. Najlepszym sposobem, by być szczęśliwym u boku drugiego człowieka, jest nauczyć się być szczęśliwym w pojedynkę. Wtedy towarzystwo jest kwestią wyboru, nie potrzeby.

19. Jesteś najwspanialszą osobą, jaką zdążyłam poznać...Moją pierwszą i jedyną miłością, która nigdy nie przeminie...dzięki Tobie wiem, co to znaczy być szczęśliwa i kochać ze wzajemnością. Przy Tobie się czuję tak wspaniale, że tego nie da się opisać...Kocham Cię z całego serca.

20. Nie zawsze możesz mieć to, czego chcesz. Ale zawsze dostajesz to, czego potrzebujesz.

21. Wiesz, że Ja dopiero przy Tobie zrozumiałam, co to znaczy tak naprawdę kochać drugiego człowieka?

22. Bądź wdzięczny za wszystkich trudnych ludzi w Twoim życiu. Oni sprawili, że wiesz, kim nie powinieneś być.

23. O dziwo czas, który goi rany, pokazał też, że w życiu można kochać więcej niż jedną osobę.

24. Poznałam Cię, gdy życie bolało Mnie cholernie...W Twych oczach od początku przebijał blask wartości. Mężczyzny, męża, ojca i szczęśliwej przyszłości...    

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz