Część 119

3 1 0
                                    

1. Przyjdzie nowy. Bez żadnej rany jeszcze. Bez zadrapania. Będzie wolny od błędów i jasny, pełen pustych miejsc, kartek na marzenia, na plany. Będzie mógł przynieść wszystko i wszystko zmienić w sercu. Dziś jeszcze nie istnieje. Teraz Go jeszcze nie ma. Jeszcze się nie przywitał. Jeszcze za wcześnie. Ale już gdzieś tam czuć Jego oddech. Dłonie, którymi obejmie życie. Przyjdzie nowy. Bez skazy. Pozwoli inaczej spojrzeć w przestrzeń. Zapełnić się milionami czułych pragnień, ludzi, słów, kaw, smaków. Nowy rok - nowa karta na życie i nadzieja na wszystko.

2. Czasami wyjątkowe kobiety, które są bardzo wiele warte, płaczą i cierpią przez idiotów, którzy je krzywdzą. Niestety bywają momenty, gdy zaślepieni przez początkowe zauroczenie, nie dostrzegamy oczywistych wad drugiego człowieka. Stajemy się bezbronni. Bezgranicznie wierzymy, że druga osoba Nas nie skrzywdzi. Zakochujemy się i brniemy w bagno, które wciąga coraz bardziej i ciężko się z niego wygrzebać. Jeśli przydarzyła Ci się taka sytuacja, nie bądź dla Siebie zbyt surowa. Nie miej do Siebie pretensji. To nie Twoja wina, że zaufałaś komuś, kto miał Cię nigdy nie skrzywdzić. To nie Twoja wina, że ktoś jest zwykłym kłamcą i manipulantem. Każdy z Nas może popełnić błąd i wpaść w pułapkę. Nie możesz mieć o to do Siebie żalu. NAJWAŻNIEJSZE BY SIĘ UWOLNIĆ I ZACZĄĆ Z KIEPSKICH DECYZJI WYCIĄGAĆ WNIOSKI.

3. Zasługujesz na najlepsze traktowanie. Należy Ci się! Dlatego nigdy się o nic nie proś. Jeśli musisz tak robić to znak, że masz obok Siebie nieodpowiednie osoby. Nigdy się nie proś o czyjąś uwagę. Nie proś się, o poświęcenie Ci czasu. Nie proś, o wysłuchanie. Nigdy nie proś o rozmowę. Nie proś o to, aby ktoś był przy Tobie. Nigdy nie proś o czułość. Nie proś, o zainteresowanie. Nigdy się nie proś o spotkanie. W prawdziwych relacjach, gdzie są odpowiednie osoby, wszystko dostaniesz za darmo. Tam jesteś dla kogoś cholernie ważny, dlatego wszystko płynie z głębi serca. Dbanie o Ciebie jest na porządku dziennym. Natomiast tam, gdzie jesteś komuś potrzebny jak piąte koło u wozu, nie zostaniesz obdarowany niczym szczególnym. Dlatego uciekaj od takich osób jak najdalej, bo piękno Twej osoby przy takich ludziach, zwyczajnie w świecie zostanie zniszczone.

4. Dla Mnie piękni ludzie, to dobrzy, uprzejmi ludzie. Ci, którzy powiedzą dzień dobry na środku ulicy, nawet nie znając Cię. Piękni ludzie to Ci, którzy witają Cię z uśmiechem na twarzy w małym sklepie spożywczym o 8 rano i to nie z obowiązku, ale z sympatii. Dla Mnie piękni ludzie to Ci, którzy przerywają to, co robią, aby Cię usłyszeć lub z prostą przyjemnością pomagają w czymś. Piękni ludzie to Ci, którzy czasem do Ciebie dzwonią, wysyłają wiadomości, pamiętają, że istniejesz. To ludzie, których brakuje w tym świecie tak bardzo zajętym, tak bardzo próżnym. Te drobne szczegóły, które robią różnice w Naszych oczach. I nie ma znaczenia czy noszą markowe ubrania, używają drogich perfum, mają perfekcyjny makijaż, które określałyby jak piękną są osobą. Osoba jest piękna, nie z powodu grubości portfela, a wtedy...gdy uśmiecha się oczami, ponieważ posiada coś, czego nie kupisz...dobre serce!

5. Pamiętaj, że jeśli zrobisz komuś krzywdę, to prędzej czy później krzywda ta wróci do Ciebie. Jak karma. Będzie Cię prześladować i gnębić. Będzie Twoim wyrzutem sumienia. Pamiętaj, jeśli rzucisz w kogoś kamieniem, to ten kamień prędzej czy później trafi w Ciebie, uderzy w Twoje serce. Obije Twoją twarz. Jeśli potraktujesz kogoś jak śmiecia, sam Siebie uczynisz śmieciem, jeśli będziesz się z kogoś śmiać, nabijać, to prędzej czy później sam staniesz się pośmiewiskiem i zaryczysz z bólu. Los bywa sprawiedliwy. Jeśli podzielisz się złością i bólem, poczujesz ból, jeśli kłamstwem - będziesz okłamywany zdradą - zdradzony. Jeśli miłością i dobrem - miłość i dobro wrócą do Ciebie. Bo wszystko wraca. Słowo. Czyn. Plucie w twarz, gówno, piękno i dobra ręka. Wszystko wraca ze zdwojoną siłą, dlatego czyń to, co daje dobrą moc, miłość i siłę. A uciekaj ode złego. Amen.

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz