1. Kurwa musisz wstać i walczyć. Bierz na barki co Ci przyniósł los, parę małych kroków naprzód i zacznij z ziemi zbierać te rozsypane kawałki Siebie. Życie to szansa, nie daj Sobie jej zabrać, przecież to, co Nas zwalcza pochodzi od Nas samych. To Siebie musisz zmieniać, a ściemniać, że już nic się nie naprawi. Choć w zanadrzu mamy marny arsenał, to trzeba sięgać ręką po te nierealne marzenia i sobie stawiać co dzień z rana nowe szczeble na szczyt. Weź nie poddawaj się, jak żyjesz możesz nadal tam wyjść i nie masz prawa Sobie wmawiać, że się nie da czegoś zrobić. Za pierwszym razem mało kto dostaje aplauz. Nie zmieniaj zdania, jeśli stawiasz pewne kroki, ścieżka po stromych zboczach będzie tego warta, każde kłopoty możesz pokonać i zwalczać, to, co Nas przeistacza w porażkę i cały świat, może wmawiać Ci, że walczysz sam, a wokół szans wrząca lawa. Musisz latać, bo po co ciągle grać i udawać, tylko tracisz czas, a ciosy sam możesz zadać, więc je zadaj. Sam robisz Sobie na przekór, skoro pragniesz czegoś bardzo, powiedz czemu nie próbujesz? Czemu zgadzasz się na długie, bezowocne powtarzanie ciągle tych samych błędów? Sam robisz Sobie na przekór. Szukasz leku, zamiast dawać z Siebie więcej. Niby splątane ręce, niby brakło odwagi by spróbować. Znowu przepuściłeś szansę koło nosa, ale postaw Sobie ultimatum i zmieniaj Siebie pomału, niczego nie można zdobyć od razu. Odmów udziału w nieustannym czekaniu własnej nadziei. Im dłużej jesteś bierny, przegrywasz, nie zawsze można coś zmienić, nigdy nie cofnie się czasu, ale 3/4 problemów, jest w Naszej głowie. Więc wywal to, co Ci broni żyć lepiej i patrz do przodu. Motywacja, to szczęście, a niepokój, to rywal.
2. Powiedz, czemu znowu wątpisz? Czemu spuszczasz głowę? Masz podniesione dłonie także przegrana to mrzonki. Nie to żeby pokorę w Sobie zniszczyć jak buntownik, ale musisz się podnieść, proszę Cię oprzytomnij. Mamy wulkan emocji w Sobie - rzucamy mocnym słowem, potem po złości kopiemy pod Sobą dołki, a w oczach moment, kiedy poczułeś się gorszy i może to i dobrze, bo porażki tworzą mocnych. Nawet jeśli wątpisz, musisz walczyć w ciemno, nie porównuj się do innych z każdą klęską. Męczy Cię przeszłość i chociaż dzisiaj w nic nie wierzysz, pierdol to, spróbuj raz kolejny. Wiem, że Ci ciężko - wiem, że czasem niezbyt czujesz się wiedząc, że nic nie jest jak kiedyś, każdy zna błędy. Wciąż Ci powtarzają zrób to, nie rób tego. Za Sobą masz już pewnie głupot cały legion, ale nie chcesz wypaść z formy. Pod nogi wchodzi problem, próbujesz przeskoczyć, ale znów to samo jutro i znów przyszło Ci pobłądzić, a kurwa miało się ułożyć, przecież tak chciałeś. Nie mów, że mówi się trudno, po co powtarzać się w tak krótkim czasie? Dobra, na razie jakoś pójdzie i zwyczajem nazwiesz smutek, który opiewa Ci duszę - po co walczyć dalej? A do porażek się nie można przyzwyczajać ponąć. Wolność od marzeń to horror - nie możesz zawieść nigdy Siebie samego - możesz nikomu nie ufać, lecz jeśli Sobie nie ufasz to będzie ciężko, także nawet chyba sam Sobie nie wierzysz lub masz gdzieś problemy wciąż. Już Ci całkiem obojętne, czy się wreszcie zmieni coś. Robisz krok, potem cofasz go niepewny...i tak znów mija ten rok podsumowując błędy, a w oczach ciągle sceny, kiedy coś zjebałeś i prawie udało się przeżyć bez patrzenia na nie stale, ale to na marne. Wracają sprytnie jak bumerang, te wyrywające z serca stare obrazy, nagminnie przez nie nie śpisz dalej. Czas się pozbierać - przetrzyj oczy, tak banalnie Nam umierać przez coś w środku, ale dalej czas się toczy. Na własne oczy zobaczysz jeszcze nie jedno, zbyt wielu zawodziło samych Siebie przez niepewność. Chociaż dzisiaj w nic nie wierzysz, to jutro wszystko może się zmienić.
3. Nie planuj kolejnych lat, kolejnego roku czy miesiąca. Idź do przodu, skup się na tym co będzie jutro. Życie płata Nam figle i samo decyduje czy kupisz dom za rok, czy za 10 lat. Czy stracisz pracę, a może awansujesz. Poznasz miłość Swojego życia, a może właśnie ją straciłeś. Na tym polega piękno tego świata. Jest źle po to, aby mogło być znowu dobrze. Przestań się karać za to, na co już nie masz wpływu oraz za to co się wydarzyło. Bądź dla Siebie dobry, napij się ze Sobą kawy, bo szczęście to Ty sam. Nie uzależniaj go od pieniędzy, czy innych ludzi. Pomyśl jak nudno byłoby mieć wszystko, o nic nie walczyć i nie zabiegać. Nie zapominajmy dziękować Bogu za dzień, On nie zapomniał Nas dziś obudzić. Nigdy nie jest za późno szukać świata ze snów.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoetryDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...