Część 130

5 1 0
                                    

1. Czy wiesz, że pocałunek...

- W czoło: mam nadzieję, że będziemy razem na zawsze.

- W głowę: jesteś dla Mnie wszystkim.

- W policzek: lubię Cię.

- W szyję: pragnę Cię.

- W ramię: chce Cię mieć.

- W usta: kocham Cię.

Gest:

- Złap za rękę: jestem Twój.

- Chwyć mocno: nie chcę Cię puścić.

- Spójrz prosto w oczy: kocham Cię.

- Przytul: za bardzo Cię kocham, żeby pozwolić Ci odejść.

- Śmiej się podczas całowania: całkowicie Ci ufam.

Rada: 

- Nigdy nie proś o pocałunek.

2. Nie wszystkie burze w Twoim życiu są po to, aby komplikować Ci plany. Niektóre mają oczyścić Twoją ścieżkę z tego, co zbędne.

3. Gdybym mogła spać przez wieki, zrobiłabym to, żeby trzymać się jednej myśli, która Mnie cieszy, ale w końcu muszę otworzyć oczy i stawić czoła rzeczywistości będącej wynikiem Moich działań.

4. Przeraża Mnie to, jak bardzo Nasze pokolenie zepsuło miłość.

5. Siła faceta tkwi w tym, że potrafi pewne rzeczy przemilczeć i nie musi się wdawać w emocjonalne szarpaniny. Nie może być jak kundel, który każdemu rzuca się do nogawki. Duży i silny pies ignoruje te małe.

6. Trzeba żyć, bez względu na to, ile razy runęło niebo.

7. Nie żałuję, że pomogłam tyle razy niewłaściwym osobom. Nie żałuję, że mówiłam ,,kocham" tym, którzy na to nie zasługiwali. Nie żałuję w życiu niczego. Działam. Idę za głosem serca. Jestem Sobą zawsze. Poza tym, jak można żałować okazanego dobra? Niech żałują Ci, którzy nie potrafią w porę go docenić. A Ja nadal będę robić i mówić to, co czuję. Ten, kto tego nie potrafi, niech żałuje.

8. Jak świat Cię budzi szary, to zakładaj okulary. Te różowe lub jakieś inne, byle by były pozytywne. Bo świat swe oblicze zmienia, zależnie od Twego spojrzenia. Od Twej pozytywnej energii, zależy czy sen w życiu się ziści. Nie patrz na tych, co toną w złości, tylko szukaj wszędzie radości.. Bo smutek na twarzy lat Ci dodaje, a uśmiech zawsze młody zostaje.

9. Ego mówi: gdy wszystko się ułoży, wówczas poczuję spokój. Duch mówi: znajdź Swój spokój i wszystko się ułoży.

10. Zaradna dziewczyna z zasadami. Posiada godność, przez którą nie kupisz Jej materialnymi rzeczami, bo rodzice nauczyli Ją walczyć i pracować na to, czego chce i pragnie. Jeśli Cię kocha, to robi to za to kim jesteś, a nie przez to, co możesz Jej kupić.

11. To, że się zmieniłaś, zmieniasz, nie którym może nie pasować. Ale Ty zawsze możesz być Sobą i robić to, co dla Ciebie najlepsze.

12. Nie, nie starzeję się. Stałam się asertywna, selektywna w miejscach, ludziach, zwyczajach i ideologiach. Odpuściłam przywiązanie, niepotrzebny ciężar, ból, toksycznych ludzi, chore dusze i zgniłe serca. Nie starzeję się, dbam o Swoje zdrowie, spokój, a przede wszystkim o szacunek i miłość do Siebie!

13. Będziesz stale cierpiał, jeśli będziesz reagował emocjonalnie na wszystko, co ludzie do Ciebie mówią. Prawdziwa siła zawiera się w obserwowaniu wszystkiego z boku, ze spokojem i logiką. Jeśli słowa mogą Cię kontrolować, to znaczy, że wszyscy mogą Cię kontrolować. Oddychaj i pozwól sprawom przeminąć.

14. Czasami, gdy mam przed Sobą wspaniałe widoki natury, uświadamiam Sobie, że do cuda świata, który trzymam w ramionach jest Im i tak jeszcze daleko.

15. Światem i ludźmi rządzi pieniądz. Pędzimy przed Siebie, zaniedbując przy tym najbliższych, a to nie prezenty, a drobne gesty, czułe słowa, wsparcie i sama obecność powodują, że czujemy się dla kogoś ważni. Krótka wiadomość w ciągu dnia, chwila rozmowy...To wszystko sprowadza się do tego, że wiemy, że jest tam ktoś, komu jesteśmy potrzebni, kto o Nas myśli. Gdybyśmy tylko spojrzeli na drugiego człowieka w inny sposób, niż z perspektywy pieniądza, żyłoby się lepiej.

16. W psychologii jest takie pojęcie ,,błysk". To jest moment, kiedy człowiekowi w głowie się wszystko zmienia, kiedy nagle dociera do Niego coś, co było oczywiste od lat, ale teraz nabrało innego wymiaru.

17. Nie pokazuj ludziom, że Ci zależy. Dasz Im wtedy broń do ręki.

18. Nie siedź, czekając, aż szansa do Ciebie przyjdzie. Wstań i stwórz je.

19. Nigdy nie przepraszaj za to, kim jesteś, ani jaka jesteś. Jeżeli ktoś nie lubi Twojego sposobu bycia - to Jego problem. To tak jakbyś przepraszała za to, że istniejesz. I nie musisz się nikomu, z niczego tłumaczyć...Bądź Sobą! Koniec, kropka.

  



Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz