1. Najszczęśliwszy i najlepszy związek to ten, który pozostawiacie dla Siebie, a nie wystawiacie go na oczy całego świata. Kochajcie się namiętnie, ale tylko tak, abyście to Wy wiedzieli, jak wielkie łączy Was uczucie. Sprzeczajcie się, ale nie pierzcie brudów publicznie. Podróżujcie, ale nie zdradzajcie wszystkim gdzie. Znajcie Swoje sekrety i nie wyjawiajcie ich innym. Śnijcie i wspólnie marzcie, ale nie dzielcie się tym ze światem. Świat ma zły nawyk niszczenia wszystkiego. Nawet miłości.
2. Mężczyzna, który gotuje i sprząta, NIE POMAGA Swojej kobiecie, On po prostu uczestniczy w obowiązkach domowych. Tak, związek to partnerstwo! Mężczyzna opiekujący się dzieckiem, NIE POMAGA matce, On po prostu jest ojcem. Mężczyzna wspierający Swoją kobietę, jest po prostu Mężczyzną.
3. Jestem dziś na nogach, podniosłaś Mnie z kolan, Moja ciężka droga jest dziś odnowiona. Daj Mi teraz budzi, popatrz w Moje oczy, to ten czas gdzie mogę na nowo się narodzić.
4. Kobieta może być najgorszym wrogiem, najlepszym przyjacielem, prawdziwą miłością albo wredną jędzą. A to wszystko zależy od tego, jak Ją traktujesz...
5. Dlaczego tak musi się stać? Jestem tym kim jestem. Jeżeli jesteś ze Mną i nie potrafisz Mnie zaakceptować, odejdź. Oboje będziemy szczęśliwi!
6. Pomimo tych uczuć wiem, że prawdziwą siłę pokazuje ten, kto potrafi odejść. A Ja jestem teraz silna. Tak naprawdę zawsze byłam.
7. Czasami się zastanawiam o chuj chodzi, że ciągle Mi nie wychodzi.
8. Szczęście wiąże się z ryzykiem. Ale bez odrobiny strachu niczego nie można osiągnąć.
9. Kobieto, jeśli to czytasz, to bądź dumna z Siebie, bo żyjesz. Przeszłaś przez ból, cierpienie, radość, szczęście, przeżyłaś rozstania, tęsknoty, odrzucenie i miłość. Za każdym razem, gdy myślałaś, że nie dajesz już rady, podniosłaś się i stałaś się jeszcze silniejsza. Bądź dumna z Siebie. Jesteś niezniszczalna.
1. Wybacz Sobie i nie bądź więźniem Swojej przeszłości. Przeszłość jest lekcją, a nie wyrokiem.
11. Nigdy nie dowiesz się, jak bardzo starałam się uśmiechać...Kiedy czułam, że w środku rozpadam się na kawałki...
12. To, że przepraszam, nie zawsze znaczy, że nie mam racji, a Ty ją masz...To tylko świadczy o tym, że...bardziej cenię Ciebie niż własną dumę...To jest konieczne, by osiągnąć w związku porozumienie!
13. Uważaj na to, kogo nienawidzisz, bo to może być ktoś, kogo kochasz.
14. Mogę martwić się o wszystko, ale nie pozwól Mi martwić się o to, czy Mnie kochasz.
15. Czas nauczył Mnie, że jeśli ktoś będzie chciał być w Twoim życiu, to będzie bez względu na wszystko. Może się ziemia trząść, może padać deszcz, może świecić słońce, ale jeśli ktoś jest Ci pisany, to będzie. Jeśli ktoś jest przeznaczeniem, to będzie. Czy chcesz tego, czy nie. Przeznaczenia chodzą parami i nie masz na to wpływu. To się po prostu dzieje i jest. Rzeknę więcej, przeznaczenia czasem czekają za rogiem. Wystarczy je dostrzec.
16. Obdaruj Mnie miłością jak nigdy dotąd, ponieważ ostatnio pragnę jej jeszcze bardziej.
17. Każdy z Nas ma Swoje blizny. Mimo to wciąż się uśmiechamy i kochamy życie. To jest Nasza siła.
18. Nie ma większej wolności, niż wolność bycia Sobą.
19. Kobiety są dziś samodzielne i silne, ale mimo tego potrzebują i chcą mieć silnego mężczyznę o romantycznej duszy przy Swoim boku.
20. Najpiękniejszą rzeczą jaką można doświadczyć, kiedy kogoś kochasz, to moment, w którym przytulasz właśnie tą najważniejszą dla Ciebie osobę i to, kiedy to Ona ściska Cię jeszcze mocniej!
21. To piękna rzecz, kiedy czujesz się z kimś tak komfortowo, że zdajesz Sobie sprawę, że mówisz Mu rzeczy, których nigdy wcześniej nie mówiłeś na głos.
22. Nadejdzie kiedyś dzień, gdy dom będzie pusty, naczynia umyte, pokoje posprzątane, a pranie nie będzie się piętrzyło. Nie będzie też nikogo, kto będzie po nim biegał, hałasował i ciągle prosił o Naszą uwagę. Cieszmy się więc Naszymi dziećmi teraz, ponieważ nie jesteśmy świadomi jak bardzo będzie Nam brakowało tych wszystkich rzeczy, na które czasami narzekamy, dopóki Ich nie zabraknie.
23. Nawet jeśli straciłeś kogoś, ale w tym czasie odzyskałeś Siebie - TO WYGRAŁEŚ.
24. Uprawianie seksu i myślenie, że to miłość. Nie! Seks to nie miłość. Ciąża nie jest wynikiem miłości, całowanie nie jest miłością, zaspokajanie pragnień ciała nie jest miłością. Miłość to odpowiedzialność, szacunek, dyscyplina, wierność, wytrwałość, oddanie jednej osobie na całe życie. Miłość jest wyjątkową i wieczną decyzją.
25. Nie mogę Ci obiecać, że nie będę pyskował, będę potulny i nie będę Cię wkurzał. Jestem wręcz przekonany, że będę to robił. Za to mogę obiecać, że zawsze będę Cię kochał, nawet gdy będziemy źli na Siebie.
26. Nie rozumiem jak można zranić kogoś, kogo jedyną intencją było sprawienie, żebyś był szczęśliwy.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoetryDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...