1. Babcia. Trochę matki, trochę nauczycielki i trochę najlepszej przyjaciółki.
2. Twoja pasja czeka, aż dogoni ją odwaga.
3. Jeśli widzisz jak: trzęsą Mi się ręce, mam łzy w oczach, podgryzam dolną wargę, strzelam Se w palcach, nie uśmiecham się do Ciebie, to po prostu podejdź i Mnie przytul...
4. Nigdy nie zmienisz Swojego życia, ani nie pójdziesz naprzód, jeśli będziesz karmić Swój umysł starymi myślami.
5. Wiem, że jest późno. I nie wiem czy to przeczytasz. Ale chcę Ci dziś jeszcze powiedzieć tak na koniec dnia, że życie każdego wystawia na próbę. Nie tylko Ciebie. Dlatego nigdy się nie poddawaj, walcz o Swoje, goń marzenia...a najbardziej te, które zdają się być nierealne...Jak nie teraz to kiedy? I właściwie...to dlaczego nie?
6. I jeszcze chwila zadumy, cichutko postoję przy Tobie. Wciąż czuję Twoją obecność i chcę Cię zatrzymać przy Sobie. Jeszcze pomilczę troszeczkę. Myślami pobłądzę w oddali i z Tobą tutaj poczekam, aż świecy się płomień dopali. Jeszcze wspomnienie, tęsknota i słowa nie powiedziane. Tego, co kiedyś się stało, nikt zmienić nie jest już w stanie. I w każdej pustej godzinie, każdego dnia samotności. Ból serce rozdziera krwawiące, a radość już w nim nie chce gościć.
7. Byłaś dla Mnie piękną damą. Byłaś snem w Mej głowie i kobietą, która siedziała na Mej podkowie. Jesteś bezcenna i jak kamień szlachetna. Jesteś w Mym sercu imieniem wybitym na kwarcu. Będziesz Mym aniołem. Moją drogą i kwiatem za stołem. Będziesz najpiękniejszą serca Mego strażniczką.
8. Babciu...Nie ma Cię już. Nie mogę żalu utulić. Pragnę Swą twarz w dłonie Twe wtulić. Ból Mnie okropny ściga i trawi. Tak bardzo próbuję płacz w Sobie zdławić. Nie wiem, gdzie jesteś...Cicho odeszłaś...Obyś do świata lepszego przeszła. Miłości do Ciebie płynęły zdroje. Patrzyli z podziwem na dobro Twoje...
9. Słowa nie oddają uczuć, czyny nie zastępują ludzi. W gwiaździstą noc wypatrywać będę Cię. Odpoczywaj spokojnie i zasłużenie Babciu.
10. Nagrobne medaliony błyszczą w ciągu dnia. W jednym z tych grobów leży Moja Babcia. Gdy byłam mała, Ona Mnie zabawiała i do snu piękne bajki opowiadała. Często na kolanach Jej siadałam, ze Swoich problemów i kłopotów się zwierzałam. Mądre rady dawała Mi, gdy tego chciałam. Była dla Mnie ostoją dnia codziennego i pokrzepieniem serca Mojego. Nastała starość i niebiańska śmierć Ją zabrała. Mimo, że tak bardzo życie Swe kochała. Teraz spoczywa w marmurowym, zimnym grobie, lecz zostawiła pamiątkę po Sobie. W pamięci bliskich, którzy Ją znali, Jej dobroć, troskę w życiu wychwalali. Teraz w Ich sercach pamięć o Niej będzie trwać. Anielska siła z niebios daje znać. Czuwaj nade Mną Babciu kochana Moja. Modli się o to w żalu wnuczka Twoja...
11. Szczerze, trzymam w Sobie wiele, kiedy jestem smutna, naprawdę nie lubię nikomu mówić. Bez względu na to, ile będą pytać, zawsze będę odpowiadać ,,jest w porządku"...
12. Nadal pamiętam jak rozpoczęła się Nasza pierwsza konwersacja.
13. Anioły są niewidzialne, ale wiemy, że istnieją. One są przy Nas i chronią Nas. To ludzie, którzy Nas kochali i odeszli za wcześnie.
14. Musisz pamiętać zawsze, że jestem. Gdy będzie Ci w życiu źle, przyjdź do Mnie. Będziesz chciała rozmawiać, porozmawiajmy. Będziesz chciała milczeć, pomilczmy. Najważniejsze, żebyś pamiętała, że jeżeli w Twoim życiu zrobi się za ciasno, to w Moim zawsze będzie dla Ciebie sporo miejsca. - T.
15. Oznaki, że znęcano się nad Tobą psychicznie:
1. Cały czas za coś przepraszasz, nawet za rzeczy, które nie są nawet Twoją winą.
2. Ciągle chcesz zapewnienia czyichś uczuć, musisz wiedzieć czy nadal Cię kochają, bo okazywanie miłości w dzieciństwie było rzadkością.
3. Miewasz załamania nerwowe, zupełnie bez powodu lub jeśli ktoś tylko podniesie na Ciebie głos, zaczynasz płakać.
4. Nigdy nie przyjmujesz komplementów, bo uważasz, że są nieprawdziwe.
Ponieważ w głębi duszy nie wierzysz, że ktoś mógłby Cię szczerze pokochać...
16. Najbardziej żałuję w życiu, że byłam zbyt miła. Przepraszałam mimo, że nie zrobiłam niczego złego i że priorytetem były osoby, absolutnie tego nie warte.
17. Nieważne jak dobre masz serce, nadszedł czas by zacząć traktować ludzi tak, jak Oni Ciebie.
18. Nie jestem idealnym człowiekiem i nigdy Nim nie będę...Popełniłam wiele błędów i jeszcze nie jeden popełnię, ale uwielbiam tych, którzy nadal są przy Mnie mimo, że doskonale wiedzą jaka jestem.
19. Wspomnienia czasem nie dają zasnąć, ale bez wspomnień nie ma czego śnić.
20. W dniu, w którym musiałam odejść, słyszałam jak płaczesz, ale nie mogłam Cię pocieszyć. Wybacz Mi, słyszałam jak prosisz Mnie, żebym została. Słyszałam, że się złościsz, słyszałam Twój ból. Musiałam odejść, chociaż nie chciałam. Kocham Cię i zawsze będę Cię kochać. Płakałam wiedząc, że muszę odejść. Wtedy spojrzałam przed Siebie i nie możesz Sobie wyobrazić, jak piękne jest to, co zobaczyłam. Kiedyś i Ty zobaczysz to na własne oczy, zobaczysz piękne miejsce, w którym mieszkam. Widziałam Twoje łzy, widziałam Twoje bezsenne noce, widziałam jak patrzysz na Moje rzeczy i tęsknisz za dotykiem, obecnością. Ale wiesz? Jestem bliżej niż myślisz...Jedyne, czego potrzebuję, aby nigdy nie przestać istnieć, to zobaczyć, jak znowu się uśmiechasz. Babcia.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoesíaDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...