Część 15

17 4 0
                                    

1. Potrzebuję tej, o której napiszę wiersz. Tej, którą złapię za rękę, uniosę wysoko...Na którą będę czekać okropnie stęskniony...Tej, o której scenariusz napisało życie...Potrzebuję tej, która Mnie zdenerwuje. Otrzyma Moją duszę i odłoży ją z powrotem...Tej, która będzie przeze Mnie kochana i znienawidzona. Tej, która zniszczy Mój porządek w Życiu...Potrzebuję Jej szalonej, nieodpowiedniej...Tej, która będzie miała na Mój charakter przeziębienie bez końca...Niszczycielski żywioł w środku, Mój kochany Aniołku. Nie wiem dlaczego, ale ,,Aniołku" naprawdę Cię Potrzebuję...  

2. Koniec jakiejkolwiek relacji następuje w momencie, gdy zaufanie zmniejsza się do małego punktu na kartce papieru. A wszystko co łączyło, dawało szczęście i radość, cały ten piękny zestaw znaków i liter, wszystkie te słowa stają się jak notatnik rozmyty przez deszcz, który traci Swoje znaczenie i wartość. I bez względu na to, ile było w nim stron. Dwanaście, trzydzieści sześć, czy cała książka. Zaufanie żyje raz i umiera na fragmentach uczuć, leży na samym dnie serca i czeka aż Jego dzień i godzina znów wybije, no cóż, w innym życiu i z inną osobą...

3. Miłość, najczystsza i najbardziej delikatna rzecz na tym świecie, żyje podczas gdy dwoje ludzi ją pielęgnuje i trzyma w Swoim sercu. Nie wiemy, kiedy przychodzi do Naszej duszy, ogrzewa ją ostrożnie Swoim ciepłem, ale naprawdę czujemy, kiedy uchodzi zabierając wszystko z Sobą...Nie zabijajmy Swojej Miłości, ponieważ to dar z nieba...

4. Czy wiesz, czym jest Szczęście? Szczęście polega na tym, że chcesz wracać do domu...Szczęście budzi Cię rano delikatnym pocałunkiem...Szczęście oznacza Wsparcie...Po prostu czuć...ciągle to odczuwać...Szczęście to być Kochanym...Nie tylko słowami...A w zwyczajnej codziennej Trosce o Nas...W uśmiechu wywołanym krótkim sms...Szczęście to, kiedy Ona przykrywa Cię kocem...Kiedy zamyka okno, abyś nie zmarzł. Szczęście jest w Szczegółach...I jeśli możesz cieszyć się małymi rzeczami...Jesteś Naprawdę Szczęśliwą Osobą...Bo Szczęście to Ona.

5. Pozwala Jej odejść...Ona też to robi...To jest konieczne. Ich przeznaczeniem jest się rozejść...Ale Ich dusze są mocno związane za pomocą niewidzialnych nici...Ona milczy na ten temat, a On przelewa wszystko na papier. Ich przeznaczeniem jest rozstanie, mając nadzieję, że potrzebowała Go najbardziej na całym świecie. Ich przeznaczeniem jest po prostu żyć..Nie dręczyć się miłością...Po prostu wierzyć i żyć...i nie oczekiwać od Siebie cudów..Związani ściśle nitką...Magiczną, niewidoczną...Ciasną...Czerwona nić losu i boska wola nieba..I nie, nie tęsknię...Pamiętam Nasze ostatnie nie wysłane SMS-y, niewypowiedziane słowa, obelgi, uśmiechy, przywiązanie, pożegnania, których nie było i wieczną niepewność...Pamiętam to wszystko i nieistniejący koniec. Wiesz, przestałem Cię ukrywać. Na pytanie o Tobie odpowiadam ,,To Dla Mnie Wyjątkowa Osoba". To jest odpowiedź dla wszystkich oprócz Ciebie. Sama wiesz, że jesteś Moją ,,Oddzielną Historią". Każda historia zawsze się kończy. Już napisałem ,,Koniec". To wszystko. Koniec kurtyny, aplauz...Zacząłem milion nowych opowiadań. Ale mentalnie często wracam do tego Naszego filmu. Wymyślam Jego kontynuację. W końcu najwyżej oceniane filmy, zawsze mają część drugą..Tyle, że teraz...Główną rolę odgrywają inni aktorzy...A to będzie zupełnie inna historia...W myślach przytulał Ją jakby była Delikatnym Klejnotem, którego nie można było wypuścić z rąk, ponieważ natychmiast rozpadały się na tysiąc małych fragmentów. Czuł, jakby w Niej zebrano wszystkie Jego różne części, wyrwane z duszy przez bezwzględne życie. Czuł, jak leczą się bolesne rany na Jego zmęczonym i wyczerpanym sercu. Był Przy Niej Zaskakująco Spokojny. Wszystkie Jego myśli, kipiące w Jego głowie uspokajały się, uspokajały uczucia. Wydawał się taki Mały i Bezbronny obok Niej. Naprawdę chciał być Posłuszny i Pokorny. Nic w Nim nie walczyło, nie stawiało oporu, nie pękało. A gdyby kazała Mu iść za Nią, natychmiast podążałby za Nią bez wahania przez sekundę. Ale Ona po prostu była, dotykając cicho Jego duszy. I chciał tak pozostać z Nią na zawsze. I niech świat, który Stracił wielkie znaczenie, leci w otchłań. Było tak dobrze dla Tych Dwojga, którzy stworzyli Swój Własny Świat. A anioły w niebie płakały ze szczęścia. 

6. Nie oceniajmy się...W końcu każdy ma inne koncepcje miłości...Niektórzy uwielbiają grać w miłość...Nie mając miłości...Inni nie grają. Po prostu nienawidzą tej miłości...Niektórzy krzyczą, pokazując wszystkim, jak bardzo kochają...Ale nie kochają...Inni milczą...Ale dusza wywraca się na lewą stronę z miłości...Niektórzy bardzo Nam obiecują, ale nie dotrzymują słowa...Inni, Bez Obietnic Sprawiają, Że Jesteśmy Szczęśliwi... 

7. Są ludzie, którzy żyją w Naszych Myślach...Gdziekolwiek pójdziemy, zawsze zabieramy Ich ze Sobą...Nie potrzebują wizy, ani biletu na samolot. Są to ludzie, o których myślimy i pamiętamy z ciepłem na sercu, nawet jeśli nie ma Ich w pobliżu...Ale są to naprawdę wyjątkowi ludzie...Trzymają Nas za ręce i są niewidzialnie obecni z Nami, gdziekolwiek jesteśmy...Aby Ich zobaczyć jest to dość proste, wystarczy tylko Zamknąć Oczy...W końcu zawsze są przy Nas w Naszych Sercach...Czyż Nie?

8. Patrzę na Nią i widzę, że odnalazła Swoją Pasję. Mam nadzieję, że też Miłość na którą zasługuje i Spokój przy Nim, którego pragnęła. To daje Mi nadzieję, że jeszcze wszystko ma szansę się ułożyć. A może tak jest, że z każdą utraconą osobą i kawałkiem duszy, coraz bardziej odnajdujemy Siebie? Może z wiekiem liczy się tylko miłość własna i korzystanie na maksa z czasu, który Nam został? Gdybyśmy tylko potrafili wziąć głęboki wdech, zamiast nogi za pas. Może wszystko byłoby inaczej... 

9. Przygarnął Mnie, gdy nie miałam dokąd iść. Nie Wykorzystuje Mnie, nie Rani, ani o Mnie nie Zapomina. Nie traktuje tak, jakbym była Niczym. Nie bierze Mnie za pewniak. Nie sprawia, że Czuję Się Zagrożona. Nie Zapomina o Mnie. Śmieje się razem ze Mną. Patrzy na Mnie. Słucha. Broni. Zauważa. Czuję na Sobie Jego oczy, gdy razem jemy śniadanie. Kiedy wraca z pracy, Moje serce zaczyna bić szybciej na dźwięk parkującego na podjeździe samochodu.  

10. Obiecaj Mi, że za każdym razem, kiedy znów zrobi Ci się smutno z JEGO powodu, pomyślisz o niebie, dobrze? Dlaczego? Dlatego, że...niebo jest zawsze piękne. Nawet wtedy, gdy jest ciemno, deszczowo czy pochmurno. To Moja ulubiona rzecz na całym świecie, bo wiem, że nawet jeśli kiedyś się zgubię, będę samotny albo przerażony, ono i tak zawsze będzie nade Mną. I będzie piękne. Odtąd za każdym razem, gdy ktoś sprawi Ci przykrość, możesz zamiast o Nim myśleć o niebie. 

11. Zabrał wszystkie fragmenty, kawałki Jej złamanej duszy. Kleił je przez długi czas, naszywając miłość na Jej rany...Nauczył Ją znów wierzyć, widzieć piękne sny w nocy. Rano pierwszy promyk światła przynosił najpiękniejszy uśmiech na świecie. I znów uwierzyła w Miłość...Wzrosła, Rozkwitła, Ożyła...To są ludzkie cuda na świecie...Niestety potem to piękne uczucie zdeptał równie mocno jak wszystko inne. Tłumaczył sobie, że tak miało być, bo taki właśnie jest, rani wszystkich, których kocha...Ale ból w klatce piersiowej nie zelżał...Czy kiedykolwiek zelży? 

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz